اخبار داغ

استاندار مازندران‎ تاکید کرد

لزوم ساماندهی ویلاها و منازل اجاره‌ای در شهرستان‌های ساحلی

لزوم ساماندهی ویلاها و منازل اجاره‌ای در شهرستان‌های ساحلی
استاندار مازندران‎ بر ساماندهی ویلاها و منازل اجاره‌ای در شهرستان‌های ساحلی و تفرجگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرایم تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، محمد اسلامی پنج‌شنبه‌شب در اولین نشست فصلی فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان های استان در ساری که  در سالن کنفرانس ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به ضرورت برگزاری نشست های تعاملی فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان ها با استفاده از الگوهای مدیریتی لازم بر ارتقاء هماهنگی ها و حفظ وحدت و یکپارچگی نهادهای انتظامی و حکومتی در استان تاکید کرد.

استاندار مازندران با بیان این که جرم های امروزی جرم های ساده انگارانه نیستند بلکه جرم های برنامه ریزی شده هستند،خاطر نشان کرد: افزایش امنیت، مهار و کنترل جرایم مستلزم بالابردن هزینه های جرم است.

اسلامی بر تجهیز شهرها و روستاهای استان به سیستم های پایش تصویری تاکید کرد و گفت: افزایش آگاهی و هوشیاری مردم و استفاده از ظرفیت نیروی مقاومت بسیج در پیشگیری از جرایم بسیار موثر است.

وی بر ساماندهی ویلاها و منازل اجاره‌ای در شهرستان های ساحلی و تفرجگاه ها برای پیشگیری از وقوع جرایم تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,



استاندار مازندران با اشاره به این که در حوزه حمل و نقل و ترافیک، حجم ترافیک بیشتر از ظرفیت جاده هاست بر توسعه زیر ساخت های استان به عنوان موضوعی راهبردی تاکید کرد و گفت: افزایش مدیریت و قدرت کنترل عبور و مرور و شناسایی گره های ترافیکی باید توسط پلیس راه و راهداری با استفاده از ظرفیت های نرم افزاری تعاملی مورد بررسی قرار گیرد.

اسلامی با بیان این که نباید از موضوعاتی که موجب گسترش آسیب های اجتماعی می شوند، غفلت کرد، گفت: باید با پیشگیری از شیوع موادمخدر در جامعه مدیریت بیشتری صورت گیرد.

استاندار مازندران با تاکید بر نظارت بر افرادی که در طرح ها فعالیت دارند، گفت: باید از طریق مراجع ذیصلاح عملکرد مجریان طرح ها و افرادی که در این طرح ها فعالیت دارند، مورد بررسی قرار گیرد و در بحث مناطق ممنوعه شنا و نقاط حادثه خیز و اصلاح تابلوهای مناطق ممنوعه شنا نظارت بیشتری اعمال کرد.

, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه