اخبار داغ

با همکاری بسیج خرم آباد و شهرداری؛

معابر منطقه اسدآبادی تعریض شد+ تصاویر

معابر منطقه اسدآبادی تعریض شد+ تصاویر
با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد و شهرداری بخش عمده ای از معابر منطقه اسدآبادی تعریض و راهگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک از مدت ها پیش طی بازدیدهای میدانی مسئولان و فرمانده سپاه خرم آباد ازمناطق حاشیه شهر، عملیات اجرایی زیرسازی و راهگشایی در محلات مذکور همچون  گل سفید،فلک الدین و اسدآبادی و پاچنارآغاز شده است؛که طی چند روز اخیر با پیگیری های بسیج خرم آباد و همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب شهرستان بخش عمده ای از معابر منطقه اسدآبادی تعریض شده و کار مهار و دفع آب های سطحی این محله نیز در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

ساماندهی دره اسدآبادی خرم آباد

, ساماندهی دره اسدآبادی خرم آباد,

راهگشایی دره اسدآبادی

, راهگشایی دره اسدآبادی ,

 

,

اقداماتی همچون راهگشایی ،آسفالت و ارائه خدمات شهری در این محلات که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

,

 

,

تعویض خط لوله فاضلاب وانشعابات فرسوده آب محله اسد آبادی و انتقال آب سطحی پل کرگانه به سمت پایین از دیگر اقدامات انجام شده و در حال بررسی و پیگیری در این مناطق است.

,

 

,

محلات محروم خرم آباد

, محلات محروم خرم آباد,

 

,

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه خرم آباد یکی از رسالت ها وماموریت های مهم بسیج را خدمت رسانی صادقانه وبی ریا به مردم عنوان کرد و گفت:باید شب و روز در راستای ارائه خدمات به مردم در تمام زمینه ها فرهنگی ،اجتماعی،سیاسی،اقتصادی،دفاعی گام برداشت و تلاش کرد.

,

 

,

وی با اشاره به فعالیت جهادی شهرداری وسایر دستگاه های دولتی در راستای محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر گفت: نوع نگاه خادم مردم بودن در بین بسیاری از مسئولین دستگاه ها و ادارات شهرستان وجود دارد که باید قدردان بود و با روحیه برادری و تعاون و کار شبانه روز، شاهد رشد فرهنگی عمرانی در محلات حاشیه شهر باشیم.

,

 

,

همکاری بسیج و ادارات شهرستان خرم آباد در راستای محرومیت زدایی

, همکاری بسیج و ادارات شهرستان خرم آباد در راستای محرومیت زدایی,

 

,

سرهنگ بازگیر راهگشایی و بهسازی معابر دره اسدآبادی و همچنین دفع و مهار آب های سطحی این منطقه را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: جدول گذاری ، زیر سازی و آسفالت اکثر کوچه های محلات محروم و حاشیه نشین شهر من جمله پاچنار و فلک الدین آغاز شده است.

,

 

,

نشست مشترک فرمانده سپاه خرم آباد با مسئولین شهری خرم آباد

, نشست مشترک فرمانده سپاه خرم آباد با مسئولین شهری خرم آباد,

 

,

لازم به ذکر است  طی چند ماه گذشته فرمانده سپاه خرم آباد در نشست ها و بازدید های مشترک با محمد رضا ملکشاهی راد،نماینده مردم خرم آباد ، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،مدیر عامل شرکت توزیع برق و رئیس کمیته امداد لرستان،شهرداری مرکز ونواحی پیرامون محرومیت زدایی از مناطق حاشیه شهر و اشتغالزایی، به ارائه راهکارها و مصوبات عملیاتی در جلسه ها و بازدیدها پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه