اخبار داغ

صبح امروز در ورزشگاه بزرگ ایثارگران؛

نماز باشکوه عید سعید فطر در باقرشهر برگزار شد + گزارش تصویری

نماز باشکوه عید سعید فطر در باقرشهر برگزار شد + گزارش تصویری
نماز با شکوه عید سعید فطر صبح امروز جمعه بیست و پنجم خرداد به امامت آیت اله سید احمد موسوی در باقرشهر با حضور گسترده مردم متدین این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ مردم مومن و روزه دار باقرشهر پس از یک ماه روزه داری و تزکیه نفس صبح امروز با حضور در ورزشگاه بزرگ ایثارگران در صفوف به هم پیوسته در ساعت۷:۳۰ صبح نماز عید سعید فطر را به امامت امام جمعه بخش کهریزک آیت اله سید احمد موسوی برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

امروز مردم باقرشهر یکبار دیگر عطر معنویات را در فضای شهر و دیارشان پراکنده کردند و پایان ماه میهمانی خداوند را با عظمت نماز عید فطر جشن گرفتند.

,

بار دیگر نماز عید فطر شکرانه ای برای پایان یکماه بندگی قرار گرفت و چشمان گریان از اتمام ماه رمضان، آخرین تصویر حک شده در قاب عکس بندگی مان شد، آن لحظه که آروز کردیم بارالها این رمضان را رمضان پایان عمرمان قرار نده تا یکبار دیگر توفیق بندگی داشته باشیم به درگاه پرعظمتت و امروز چه زیبا نقشی مردم باقرشهر آفریدند از عشق، بندگی و تقوی.

,

و در این بین، نمازگزار، می شود کودک نوپای وادی اخلاص و بندگی، همان کودکی که فطرت پاکش را در آغوش دارد و چه عیدی بالاتر از بازگشت به خویشتن؟

,

نماز عید فطر نماز شکر است که جانمازی دارد چون چشمه و مهری از جنس نور، سنگ از پشت این رکعت های عاشقانه پیدا است، تمام ذرات این نماز متبلور است از لطف معبود ازلی و ابدی.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه