اخبار داغ

مهران مدیری درباره جنگ فیلم می سازد

مهران مدیری درباره جنگ فیلم می سازد
مهران مدیری در «خندوانه» بیان کرد که قرار است فیلم مهمی درباره جنگ بسازد که در آن حتی یک گلوله هم شلیک نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران مدیری کارگردان سینما و تلویزیون و مجری «دورهمی» شب گذشته ۲۴ خرداد در برنامه «خندوانه» حضور یافت و در پاسخ به رامبد جوان درباره اینکه چطور اینقدر روی خود تسلط دارد، گفت: ممکن است به ظاهر من نیاید اما من خیلی آدم معتقدی هستم و خیلی خودم را به خداوند می سپارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ببینید:

فیلم/ شوخی‌های جالب مهران مدیری و رامبد جوان در خندوانه

,

ببینید:

, ببینید:,

فیلم/ شوخی‌های جالب مهران مدیری و رامبد جوان در خندوانه

, فیلم/ شوخی‌های جالب مهران مدیری و رامبد جوان در خندوانه, مهران, مدیری,

وی درباره نگاهش به زندگی ادامه داد: فکر می کنم چیزی دست ما نیست به طور مثال اگر قرار بر مرگ باشد دست ما نیست و اگر هم نباشد اتفاقی نمی افتد. دنیا اینقدر جدی نیست که ما فکر می کنیم و چرا باید اینقدر سخت بگیریم و عصبانی شویم و خود را به در و دیوار بزنیم.

,

کارگردان سریال های طنز تلویزیون در پاسخ به پرسش دیگر رامبد جوان درباره ساخت فیلم جدیدش اظهار کرد: فکر کنم بهار سال ۹۸ یک فیلم کمدی بسازم. بعد از این فیلم کمدی هم یک فیلم جدی می سازم که خیلی کار مهمی است و از تولیدش می ترسم. این فیلم درباره جنگ است که البته به آن معنایی که تاکنون دیده ایم، نیست و ممکن است یک شلیک هم در این فیلم نبینید اما قصه در بطن جنگ می گذرد.

,

وی در پایان درباره حضور خود در جنگ توضیح داد: لمس جنگ از نزدیک خیلی عجیب است و آدم آرزو می کند هیچ گاه تکرار نشود. من جنگ را از نزدیک دیده ام و خیلی تجربه بزرگی برایم بود که باعث می شود که انسان بزرگ شود.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه