اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

به‌کارگیری 2 هزار نیروی پلیس در طرح سالم‌سازی دریا

به‌کارگیری 2 هزار نیروی پلیس در طرح سالم‌سازی دریا
فرمانده انتظامی مازندران از به‌کارگیری 2 هزار نیروی پلیس، پلیس افتخاری و شرکت انتظامی در طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و گفت: در مجموع 5000 نفر برای تامین امنیت سواحل، مناطق تفریحی و گردشگری و محورهای مواصلاتی استان به کارگیری می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، اولین نشست فصلی فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان های مازندران با موضوع طرح تابستانه با محوریت طرح سالم‌سازی دریا شامگاه پنجشنبه‌شب با حضور استاندار مازندران و معاونان استاندار، معاونان و روسای پلیس های تخصصی، فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان ها در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان برگزار شد.
 
سردار میرفیضی در این نشست با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال 97، گفت: یکی از مهمترین اولویت های فرماندهی انتظامی استان در اجرای طرح های تابستانه اشراف اطلاعاتی با تاکید بر دو مولفه پیش بینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
 
فرمانده انتظامی مازندران، پاسخ به مطالبات مردمی را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی در اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت ها و قابلیت های مشارکتی و همکاری متولیان طرح های تابستانه و سالم سازی دریا از جمله نهادهای دولتی و حاکمیتی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی استفاده شود.
 
میرفیضی جلب مشارکت های مردمی برای اقناع سازی و همراه سازی مردم در اقتدار نرم را از دیگر مولفه های نیروی انتظامی برای کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: همراه سازی مردم در اقتدار نرم با گفتمان سازی و استفاده از ظرفیت رسانه ها به عنوان قدرت پلیس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به شمار می رود.
 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جلب اعتماد عمومی از مهمترین راهکارهای مشارکت های مردمی در تولید امنیت و انجام وظایف شهروندی است، تصریح کرد: پلیس افکارساز و حاکمیت افکارسازی موجب مقبولیت و محبوبیت و مرجعیت در بین مردم خواهند شد.
 
میرفیضی با اشاره به وجود 120 شهرک ساحلی، 358 نقطه ممنوعه شنا و 71 تفرجگاه و مناطق گردشگری در استان از به کارگیری 2 هزار نیروی پلیس، پلیس افتخاری و شرکت انتظام در طرح سالم سازی دریا خبر داد و گفت: در مجموع 5000 نفر برای تامین امنیت سواحل، مناطق تفریحی وگردشگری و محورهای مواصلاتی استان به کارگیری خواهند شد.
 
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش 28 درصدی غریق در استان مازندران طی سال گذشته از افزایش 8 درصدی سفر به استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و بر برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از استان های مبداء تاکید کرد.
 
وی با تاکید بر تعریف الزاماتی برای مدیران شهرک های ساحلی و مسئول سازی دستگاه های متولی طرح دریا، گفت: استفاده از اقدامات فرهنگی و اثرگذاری آن در بین خانواده ها و مسافران تابستانی در سواحل دریا و مناطق گردشگری از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه