اخبار داغ

بررسی مشکلات عشایر فیروزکوه در جلسه شورای عشایر

بررسی مشکلات عشایر فیروزکوه در جلسه شورای عشایر
جلسه شورای عشایر شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل امور عشایر استان تهران و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیمه نیوز، جلسه شورای عشایر شهرستان فیروزکوه به ریاست مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل امور عشایر استان تهران و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دیمه نیوز,

مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در این جلسه در خصوص بحث سازه های عشایر گفت: در سنوات گذشته سازه ها، سازه های قابل حمل بوده و اگر این اتفاق رخ دهد به نظر بهتر خواهد بود و مشکلات قانونی بروز نخواهد کرد.

,

وی افزود: با توجه به اینکه خیلی از مناطق و مراتع شهرستان دارای زاغه است و پاسخگوی نیاز دامداران می باشد، در صورت نیاز با نظر کارشناسی با مصالح بومی سازه ها احداث گردد و حتی الامکان به صورت سازه های قابل حمل اجرایی شود؛ چون در این فرایند اگر اجازه ساخت و ساز داده شود جلوگیری از آن در آینده امکان پذیر نخواهد بود.

,

فرماندار فیروزکوه در ادامه با اشاره به اولویت های اول عمرانی خاطر نشان کرد: از اولویت های اول عمرانی بازگشایی و تسطیح ایل راه هاست که پیشنهاداتی دریافت گردیده که نیاز به بررسی در کمیته برنامه ریزی دارد تا از طریق پیمانکاران زبده عملیاتی گردد.

,

وی تاکید کرد: بحث خدمات بهداشتی یکی از موارد مهمی است که لحاظ نمودن احداث حمام کنه و حمام عمومی در این حوزه باید پیگیری گردد؛ هم چنین پروژکتورهای آفتابی برای روشنایی یکی دیگر از نیازهای مهم است که باید به صورت پرتابل و قابل حمل اجرا گردد که البته با توجه به محدودیت ریالی باید در دستور کار قرار بگیرد.

,

مهدی یوسفی جمارانی در خصوص راه های عشایری تصریح کرد: در این خصوص حوزه فنی اقدام به ارزیابی نموده و در حال بررسی است؛ هر اقدامی در رابطه با حضور عشایر و طرح مشکلات آنها صورت گیرد، در جهت حفظ منافع عشایر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه