اخبار داغ

بازیگر «سّر دلبران»: می‌ترسیدم نتوانم بازی کنم!

بازیگر «سّر دلبران»: می‌ترسیدم نتوانم بازی کنم!
بازیگر نقش «مجتبی» در مجموعه «سّر دلبران» گفت: اوایل حضور در این اثر به واسطه همکاری با کارگردان و بازیگران نام آشنا استرس بسیاری داشتم و فکر می‌کردم که نکند جلوی ایشان اصلا نتوانم بازی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حسام حسنی» یکی از بازیگران جوانی است که هرچند پیش از این تجربیات کوتاه در آثار مختلف داشته، ولی مهم‌ترین و طولانی‌ترین حضورش در سریال سرّ دلبران رقم خورده. جایی که نقش مجتبی، پسر عاشق محله را بازی می‌کند و در راه رسیدن به دختر مورد علاقه اش با بازی افسانه کمالی با اختلافات اعتقادی و اجتماعی میان دو خانواده روبرو می‌شود. خانواده خودش که بشدت معتقد است هیچ رضایتی به این وصلت ندارند، چرا که پدر دختر مورد علاقه ش. رباخوار محله است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این خرده داستان، یکی از خرده داستان‌هایی است که مردم در سر دلبران به تماشای آن نشستند و حسام حسنی با آن در ماه مبارک رمضان میهمان خانه‌های مردم بود.
حسام حسنی حضورش در این سریال و حضور ۹ ماهه در شهر یزد را اتفاقات بزرگی برای خودش دانست و در گفتگو با فارس گفت: خوب بود واقعا. خیلی هم خوب بود. چرا که کار کردن در کنار بزرگانی که نامشان اعتبار سینما و تلویزیون بوده و هست تجربه لذت بخش بزرگی بود که در سر دلبران برایم رقم خورد. نه سخت هم نبود، چرا که این گروه چنان همدل و همراه بودند که من گمان نمی‌کردم که با منِ کم تجربه اینقدر همدلانه برخورد کنند. هوایم را داشتند و من باید ازشان تشکر کنم واقعا.

حسنی هم چنین درباره تجربه همکاری با محمدحسین لطیفی نیز ادامه داد:به هرحال اسم محمدحسین لطیفی صاحب نام بعنوان کارگردان این کار بود. کار کردن با ایشان در روز‌های اول برای من با کلی استرس و نگرانی همراه بود. ولی او آرامش خاصی داشتند که تمام آن استرس‌ها را کم کم از بین برد. تجربه جذاب و جالبی بود برایم.

بازیگر جوان سریال سر دلبران در توصیف همکاری با گروه این سریال خاطرنشان کرد: آن اوایل استرس این را داشتم که جلوی این بازیگران بزرگ اصلا نتوانم بازی کنم، ولی این بزرگان کمک کردند، واقعا با راهنمایی شان دست مرا گرفتند و لطف داشتند. بهرحال پشت صحنه این کار خیلی گرم بود. افراد گروه سر دلبران واقعا همدل بودند. چه در گرمای عجیب و غریب روز‌ها و چه در سرمای تن و تیزش عوامل و اعضای گروه همدل و همراه بودند با هم. الان تا حد زیادی در بسیاری از کار‌ها مد است که با سر پایین به هتل بیایی و با سر پایین سر صحنه حاضر شوی و با کسی کاری نداشته باشی، ولی در این کار همه عوامل صمیمی و خونگرم کنار هم بودند و گذر این مدت زمان ۹ ماهه را راحت‌تر می‌کند.

بازیگر نقش مجتبی در پایان درباره سریال گفت: سر دلبران سریالی بود که واقا به لحاظ قصه، متفاوت است با آنچه که در تلویزیون مرسوم است. از روحانی تا اهالی این محله، همه با تصاویر مرسوم و معمول متفاوت است و شاید همین باعث اقبال مردم به این سریال شده است.

سریال سر دلبران به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی سریال شبانه شبکه اول سیما بود که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن این شبکه رفت.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه