اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

سرانه‌های درمانی بهارستان افزایش چشم‌گیری داشته است/ روند افزایش سرانه‌های بهداشتی ادامه‌دار خواهد بود

سرانه‌های درمانی بهارستان افزایش چشم‌گیری داشته است/ روند افزایش سرانه‌های بهداشتی ادامه‌دار خواهد بود
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: در دولت تدبیر و امید وضعیت سرانه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان بهارستان پیشرفت قابل قبولی داشته است و این روند ادامه‌دار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه باتاکید بر اهمیت موضوع سلامت در جامعه و جامعه سالم، اظهار داشت: اجتماعی شدن موضوع سلامت در جامعه امروز، امری اجتناب ناپذیر می باشد که نیازمند توجه ویژه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه به تشکیل نخستین نشست مجمع سلامت شهرستان بهارستان اشاره کرد و عنوان داشت: سلامت جامعه یک موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد و می بایست به عنوان یک دغدغه و وظیفه ملی تعریف شود.

,

سلیمان‌پور همچنین با بیان اینکه تصمیمات و مصوبات خوبی در نشست مجمع سلامت بهارستان گرفته شده استت، تبیین کرد: امروز برای تامین سلامت جامعه باید تمام افراد جامعه به ویژه مسئولان تلاش و هم افزایی داشته باشند.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهدات و درمان بهارستان، اذعان داشت: در طول سه سال و نیم گذشته در سطح شهرستان ۱۵ مرکز و پایگاه بهداشتی افتتاح و به بهره برداری عموم رسیده است، که این اقدام سرانه‌های بهداشتی و درمانی بهارستان را به صورت چشم گیری افزایش داد.

,

فرماندار شهرستان بهارستان در رابطه با پروژه‌ها و اقدامات درحال اجرا در حوزه بهداشت و درمان، تشریح کرد: هم اکنون دو کلینیک فوق تخصصی با ۸۵ و ۴۵ درصد پیشرفت و با روند قابل قبولی در شهرهای گلستان و نسیم شهر درحال احداث می باشد.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه اقدامات موثری در حوزه بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید و در سطح شهرستان بهارستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید تحولی در زمینه سلامت و درمان در بهارستان ایجاد شده است و روند افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان ادامه‌دار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه