اخبار داغ

شهردار نسیم شهر:

تلاش مجموعه مدیریت شهری در جهت جلب رضایت شهروندان می باشد/ پروژه‌های زیادی در دست اجرا قرار دارد

تلاش مجموعه مدیریت شهری در جهت جلب رضایت شهروندان می باشد/ پروژه‌های زیادی در دست اجرا قرار دارد
شهردار نسیم شهر گفت: پروژه‌های شهرداری نسیم شهر که با پشتیبانی شورای اسلامی شهر درحال اجرا می باشد، تماماً در راستای جلب رضایت و خدمت رسانی به شهروندان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شوندی شهردار نسیم شهر در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری، بیان داشت: کلیه فعالیت‌های صورت گرفته با اهتمام و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین تلاش شبانه روزی پرسنل حوزه عمرانی شهرداری صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اینکه تمامی تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهردر راستای جلب رضایت شهروندان می باشد، تصریح کرد: در آینده نیز در جهت جلب رضایت شهروندان نسیم شهری و خدمات رسانی بیش از پیش از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

,

شوندی همچنین به پروژه‌های درحال اجرای شهرداری نسیم شهر اشاره کرد و گفت: پروژه توسعه و احداث فضای سبز، ساماندهی و بهسازی رودخانه سالور در حصارک پایین نسیم شهر، پروژه احداث کمر بندی ۴۵ متری بلوار ولایت از میدان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به منظور اتصال به جاده دسترسی پایانه و… از جمله پروژه‌های بزرگ درحال اجرا در سطح شهر می باشند.

,

وی در رابطه با پروژه‌های عمرانی و خدماتی مجموعه مدیریت شهری نسیم شهر، تشریح کرد: این برنامه‌ها و پروژه‌ها در قالب ۲۷ پروژه در نقاط مختلف سطح شهر درحال انجام می باشد و به زودی بخش اعظمی از آن‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

,

شهردار نسیم شهر در پایان باتوجه به لزوم اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص پروژه‌های شهرداری، افزود: تخریب و بازسازی جداول فر سوده در قالب ۳ قرار داد، دیوار کشی و احداث سرویس بهداشتی در آرامستان باغ بهشت، لکه گیری معابر سطح شهر، اجرای فاز دوم پارک بزرگ ۲۰ هکتاری باغ امامی و پروژه خط کشی معابر و سرعت کاه‌های سطح شهر بخشی از اقدامات مجموعه مدیریت شهری نسیم شهر می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه