اخبار داغ

داوران بازخوان جشنواره استانی تئاتر معلولین معرفی شدند

داوران بازخوان جشنواره استانی تئاتر معلولین معرفی شدند
دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر از معرفی داوران مرحله بازخوانی آثار جشنواره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فیاض بخش در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: برای انتخاب داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر از پتانسیل و ظریفت شهرستان‌ها استان استفاده شده است و بر این اساس حبیب خدامی از دیلم، حسین زارعی از گناوه و فریبا جعفری از بوشهر بازخوانی آثار بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند تا 30 تیرماه متون نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و بازبینی آثار  20 آبان ماه انجام می‌شود.

,

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر اظهار داشت: جشنواره استانی تئاتر معلولین در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان برگزار می‌شود با موضوع نمایش‌های بخش خیابانی حول محوریت مضامینی برگرفته از مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی افراد معلول و مشکلات جامعه معلولین، فرهنگ شهروندی، مشارکت‌های اجتماعی، فرهنگ و شهرداری، شهروند و محیط‌زیست و... برگزار می‌شود.

,

فیاض بخش یادآور شد: حداقل دوسوم از بازیگران اصلی هر اثر باید از افراد معلول تشکیل‌شده باشد و آثار پذیرفته شده در جشنواره با  تشخیص هیئت‌داوران اثر برتر به جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلیج‌فارس معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه