اخبار داغ

شهردار قرچک:

برای نجات زندگی شهروندان در برابر حوادث غیرمترقبه توجه ویژه ای داریم

برای نجات زندگی شهروندان در برابر حوادث غیرمترقبه توجه ویژه ای داریم
شهردار قرچک گفت: برای نجات زندگی شهروندان در برابر بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه بیش‌ازپیش به مسئله پیشگیری، آمادگی و تأمین تجهیزات و زیرساخت‌های موردنیاز شهر توجه خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محسن شریف شهردار قرچک در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: با توجه به قرار گرفتن قرچک در کنسل تهران و پیشوا در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر سوله بحران توسط شهرداری اهداث می شود.
وی بیان کرد: شهرداری قرچک به دلیل موقعیت خاص فیزیوگرافیکی و زمین‌شناسی، همچنین وجود پتانسیل‌های آسیب‌پذیری در قبال بحران‌های طبیعی، توجه ویژه‌ای را در مقوله پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی طلب می‌کند که یکی از اقدامات شاخص در این زمینه، احداث و تجهیز سوله‌های مدیریت بحران است.
شریف گفت: با توجه به اهمیتی که مدیریت شهری شهرداری قرچک نسبت به موضوع بحران و مدیریت بحران داشته است، این سوله در شهرک طلائیه با زیربنای هزار مترمربع در مرحله مونتاژ و تکمیل جوشکاری سوله قراردارد.
وی افزود: پیش بینی شده است این سوله بحران در زمان وقوع آتش سوزی، زلزله یا سایر حوادث و بلایای طبیعی برای خدمات رسانی استفاده شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: امکانات اولیه در داخل این سوله ها تعبیه می شود که اگر حادثه ای رخ دهد مردم بتوانند و افرادی که مسئولیت دارند مردم را در این سوله ها سروسامان بدهند و کار خودشان را در بحث امداد و نجات بصورت ابتدایی آغاز کنند.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی تکمیل سوله در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال انجام بوده وامید است با توجه به نگرش ویژه و اولویت بخشی به پروژه های امدادرسانی طبق برنامه زمانبندی اتمام و به بهره برداری برسد.
شریف در پایان ابراز امیدواری کرد که برای نجات زندگی شهروندان در برابر بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه بیش‌ازپیش به مسئله پیشگیری، آمادگی و تأمین تجهیزات و زیرساخت‌های موردنیاز شهر توجه خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه