اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

«حضور مدافعان حرم» فتنه داعش را نابود کرد

«حضور مدافعان حرم» فتنه داعش را نابود کرد
سردار جمیری گفت: شهدای مدافع حرم توانستند حضور تکفیری هایی که با تشکیل حکومت داعش به دنبال برپایی فتنه ای بزرگ در دنیا بودند را نابود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم استان یزد به همت مرکز صدا وسیمای یزد و سپاه الغدیر استان و با حضور فرمانده سپاه الغدیر، مدیرکل مرکزصدا وسیما، مدیرکل بنیاد شهید، فرمانده تیپ الغدیر و جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و هنرمندان استان به مناسبت عید سعید فطر در سالن همایش های فجر مجتمع میلاد نور یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سردار فتح الله جمیری با بیان این مطلب که شهدای مدافع حرم از ویژگی های خاصی برخوردار هستند اولین ویژگی شهدای مدافع حرم را هجرت از موطن خود عنوان کرد و گفت: در روایات دینی ما آمده است اگر کسی برای خدا هجرت کند و در آن مسیر به صورت عادی بمیرد شهید حساب می شود چه برسد به اینکه این شهدا نه تنها از وطن خود هجرت کرده اند بلکه در این هجرت با دشمن مقابله کرده وبه شهادت رسیدند بنابراین شهدای مدافع حرم  در حقیقت اجر دو شهید را داشته و بالاتر از شهدای حرم هستند.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: شهدای مدافع حرم شهدایی هستند که از اسلام،حرم و حریم دفاع کردند و حضور این بزرگان و مهاجران الی الله بود که جنگ های نیابتی و حضور تکفیری هایی که با تشکیل حکومت داعش به دنبال برپایی فتنه ای بزرگ در دنیا بودند را با شکست مواجه کرد و به این فتنه را از بین برد.

,

وی با اشاره به مقام شهید و شهادت در دین مبین اسلام اظهار داشت: زمانی که در جنگ احد حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و برخی از یاران پیامبر به شهادت رسیدند امیرالمومنین علی (ع) گریه می کرد و می فرمود چرا من  به شهادت نرسیدم.

,

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: آنقدر مقام شهادت دارای جایگاه والایی است که زمانی که پیامبر مژده شهادت را به حضرت دادند ایشان آرام گرفت و در محراب شهادت بود که فرمود به خدای کعبه رستگار شدم چرا که شهادت مصداق  رستگاری است.

,

جمیری در پایان ضمن ادای احترام به خانواده های معزز همه شهدا تصریح کرد : باید به خانواده های شهدای انقلاب،دفاع مقدس و مدافعان حریم و اسلام و حرم درود فرستاد و مطمئنا این راه نورانی دفاع از اسلام تا رسیدن پرچم مقدس انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان(عج) ادامه داشته و پیروزی های بزرگی در راه خواهد بود.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم استان یزد شهیدان الله دادی،مرتضی حسینی،رضا حسینی،روح الله محرابی،مسعود طاهری،سردار موسوی،غلامحسین موسوی و مهدی سادات تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه