اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

بار بیش از ۵۰ درصد حوزه درمان و آموزش در زنجان بر دوش بیمارستان آیت‌الله موسوی است/ آموزش و پژوهش اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی زنجان

بار بیش از ۵۰ درصد حوزه درمان و آموزش در زنجان بر دوش بیمارستان آیت‌الله موسوی است/ آموزش و پژوهش اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی زنجان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بار بیش از ۵۰ درصد حوزه درمان و آموزش در زنجان به دوش بیمارستان آیت‌الله موسوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز قزلباش در گفتوگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتصابات جدید در دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: براساس برنامه استراتژیک دانشگاه و موقعیتی که افراد در تیم دارند و نقش ایفا می‌کنند، همه دانشگاه جزء این تیم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: براساس شرایط زمانی، فردی و سیاست‌هایی که اعمال می‌شود افراد در یک تیم نقش ایفا می‌کنند و مهم این است که تیم به نتیجه برسد و وقتی تیم به نتیجه رسید مشخص است که همه افراد تیم در کسب این موفقیت دخیل بودند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه یک فرد به تنهایی نمی‌تواند همه وظائف را انجام دهد، افزود: یک فرد نماینده یک مجموعه است و نقشی که ایفا می‌کند مثل یک مربی و هدایتگر است.

,

وی تصریح کرد: اگر امروز دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این جایگاه قرار دارد حاصل زحمات و تلاش‌های تمامی همکاران مجموعه دانشگاه است و در این راستا قدردان زحمات تک تک همکاران هستیم.

,

قزلباش با بیان اینکه مسئولیت بزرگ بیمارستان آیت‌اله موسوی به عنوان بزرگترین بیمارستان استان حائز اهمیت است، ابراز کرد: بار بیش از 50 درصد از حوزه درمان و آموزش در این بیمارستان است که امیدواریم جلیلوند رئیس جدید این بیمارستان برنامه‌ریز و پیگیر در این سمت موفق باشند.

,

وی در تشریح انتخاب جعفری و پیامی به عنوان مدیر دانشکده‌های بهداشت و پرستاری، اظهار کرد: براساس دید بنده در کارهای مدیریتی باید بانوان را جدی گرفت، به آنها اعتماد و و از آنان حمایت کرد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان ککرد: حدود 60 درصد از جمعیت کارکنان و 50 درصد از اعضای هیأت علمی دانشگاه، بانوان هستند.

,

وی با بیان اینکه باید مدیران خوب را کشف و از کارآیی آنها استفاده کرد تاکید کرد: در کار مدیران بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها هیچ دخالتی صورت نمی‌گیرد و مسائل دانشکده و بیمارستان‌ها در همان جایگاه با اطلاع و مساعدت ریاست و معاونین برطرف خواهد شد.

,

به گفته قزلباش اولویت اول دانشگاه بحث آموزش و پژوهش است و اگر در حیطه‌های دیگر، بحث مدیریت منابع به طور جدی پیگیری می‌شود، برای هدایت به سوی حوزه آموزش و پژوهش است.

,

وی با بیان اینکه افرادی که در مسند هستند به خوبی و باقوت در پیشبرد اهداف مجموعه تحت مدیریت خود بکوشند، تاکید کرد: باتوجه به مشکلات و محدودیت منابع، فعالیت‌های دانشگاه با موفقیت و با روند رو به رشد ادامه یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه