اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد:

بقایایی از تمامی مسافران هواپیمای ATR کشف شده است/ ۵۳ پیکر شرایط تحویل به خانواده هایشان را دارند

بقایایی از تمامی مسافران هواپیمای ATR کشف شده است/ ۵۳ پیکر شرایط تحویل به خانواده هایشان را دارند
امینی: بر اساس آزمایشات، 53 پیکر شرایط تحویل را دارند که به تدریج کار تحویل آن ها به خانواده هایشان در حال انجام شدن است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حدود 4 ماه از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج می گذرد، سانحه ای که در آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از آن روز تاکنون عملیات جست وجوی پیکر جانباختگان ادامه دارد و هر چند روز یکبار بقایای از آن ها به پزشکی قانونی تحویل داده می شود.

,

 

,

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس درباره آخرین شرایط تحویل پیکرها به خانواده جانباختگان گفت: عملیات جستجوی پیکرها و همینطور تحویل پیکرها به طور کامل به پایان نرسیده است اما بر اساس آزمایشات ژنتیک بقایایی از کلیه مسافران پیدا شده است اما تعدادی از پیکرها شرایط تحویل را ندارند .

, صبح زاگرس,

 

,

کامروز امینی بیان کرد: اگر چه قسمت هایی از بافت های بدن آن ها پیدا شده است اما هنوز شرایط تحویل را ندارند که کار جستجو باید ادامه پیدا کند که پپکرها شرایط تحویل را داشته باشند.

,

 

,

وی افزود: بر اساس آزمایشات 53 پیکر شرایط تحویل را دارند که به تدریج کار تحویل آن ها به خانواده هایشان در حال انجام شدن است .

,

 

,

امینی ادامه داد: منتظر مشخص شدن نتیجه آزمایش 7 پیکر دیگر نیز هستیم و با مشخص نتیجه آزمایش ها جمعا به 60 پیکر خواهد رسید.

,

 

,

مدیرکل پزشکی قانونی استان در پایان گفت: تکلیف 6 پیکر باقی مانده دیگر با ادامه روند جستجو مشخص خواهد شد که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر آن ها را تحویل خانواده هایشان بدهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه