اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر خبر داد:

دستگیری عامل اصلی ربایش دختران در ایرانشهر/دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند

دستگیری عامل اصلی ربایش دختران در ایرانشهر/دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از دستگیری عامل اصلی ربایش دختران در این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات در رابطه با علل ربایش و دستگیری همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، عامل ربایش دختران در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد این خبری بود که محمد خانی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر اعلام کرد و در خصوص جزئیات آن اظهار کرد: به دنبال ربایش دختری توسط افراد ناشناس در شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده در دستور کار شورای تامین، دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون عامل اصلی این پرونده دستگیر شده است، افزود: در حال حاضر تحقیقات در رابطه با علل ربایش و دستگیری همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد و بدون شک به زودی به نتیجه می رسد.
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر با تاکید بر این مطلب که دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند، گفت: در مورد چنین مواردی برخورد جدی و بدون اغماض است.
نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر هم با صدور بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: به دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مومنان پرونده به طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می دهم که در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و بزودی با اتمام رسیدگی های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.
در بخش دیگری از بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید تا بدور از هرگونه اقدامات احساسی و غیر قانونی و جلوگیری از سوء استفاده بدخواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و به زودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه