اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف قرچک:

تشدید نظارت اتاق اصناف بر مشاوران املاک و نمایشگاه داران خودرو

تشدید نظارت اتاق اصناف بر مشاوران املاک و نمایشگاه داران خودرو
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت : با توجه به فصل خرید و فروش خودرو و جابجایی ها در بخش مسکن مردم باید در معاملات ملکی دقت لازم را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ حمید رضا تاجیک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به افزایش خرید خودرو در فصل تابستان مردم باید از نمایشگاه داران معتبر و با پروانه کسب اقدام به خرید و یا فروش خودرو کنند تا در صورت مشکل حقوقی بازرسان اتاق اصناف بتوانند مورد را پیگیری و با متخلف برخورد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی گفت: متاسفانه در بخش خرید و فروش خودرو دست بسیاری از دلالان وجود دارد که برخی از انها با عدم صداقت در معامله به دنبال سودهای کلان هستند و سالیانه ده ها مورد شکایت از این افراد به مراجع قضایی وصول می شود که باید مردم مراقبت های لازم را انجام دهند.

,

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک بیان کرد: رعایت مسائل حقوقی از جمله نقل و انتقال سند و پلاک خودرونیز باید تحت نظارت نمایشگاه داران اتومبیل باشد و در این راستا اتحادیه اموزش های لازم را در قالب کلاس های مختلف با تدریس کارشناسان حقوق ارائه کرده است.

,

تاجیک در مورد فصل اجاره مسکن و جابجایی مستاجران تاکید کرد: در فصل تابستان و با توجه به تعطیلی مدارس بیشتر مستاجرها اقدام به جابجایی منزل می کنند که در این بخش نیز باید از توافقات شفاهی و بدون سند خودداری کرد.

,

وی بیان داشت: معاملات اعم از استیجاری ، رهن ، خرید و فروش باید در مشاورین املاک و با کد رهگیری انجام شود تا در صورت تخلف و عدم پایندی طرفین بتوان با سند بهتر در محاکم قضایی پیگیری کنند.

,

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: نرخ اجاره بها در شهرستان قرچک افزایش داشته است اما در بخش ساخت و ساز قرچک با رکود مواجه هستیم ولی کمبود مسکن نیز وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه