اخبار داغ

هلاکت مزدوران ائتلاف سعودی در جیزان

هلاکت مزدوران ائتلاف سعودی در جیزان
حمله نیروهای یمنی به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جیزان و تاکید مسئولان یمنی بر با ثبات بودن اوضاع استان الحدیده و محاصره عناصر دشمن در منطقه الدریهمی از مهمترین تحولات یمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمله نیروهای یمنی به منطقه تبه القیمه در جیزان و هدف قرار دادن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در این منطقه منجر به کشته و زخمی شدن شماری از آنها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از سوی دیگر شیخ عبد الرحمن الجماعی جانشین استاندار الحدیده گفت که نیروهای متجاوز اصلا به فرودگاه الحدیده نرسیده اند و شایعات منتشر شده در خصوص تسلط این نیروها بر فرودگاه مذکور کاملا کذب است.

,

عبدالملک الحجری از اعضای انصارالله یمن نیز تاکید کرد که اوضاع در استان الحدیده یمن باثبات است. دشمن در اطراف بخش الدریهمی در استان الحدیده محاصره شده است و صحنه های تلفات دشمن پخش خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه نیروهای متجاوز می کوشند دروغ های تبلیغاتی را منتشر کنند افزود: ارتش و کمیته های مردمی یمن به فرودگاه الحدیده مسلط هستند و نیروهای مشترک یمن، جنگ فرسایشی به نیروهای متجاوز در نبرد ساحل غربی تحمیل کرده اند.   

,

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر نیز با پخش تصاویری از داخل شهر الحدیده و فرودگاه این شهر در روز شنبه، ادعای رسانه های وابسته به ائتلاف سعودی مبنی بر کنترل شهر و فرودگاه الحدیده را تکذیب کرد. در این تصاویر یکی از شهروندان جوان الحدیده گفت: ما می خواهیم در صلح و امنیت زندگی کنیم و خواهان جنگ نیستیم . یکی دیگر از شهروندان گفت: ما نمی خواهیم الحدیده به سرنوشت عدن و سایر استان های ویران شده دچار شود.

,

 در ادامه تصاویری از فرودگاه بین المللی الحدیده و همچنین پایگاه هوایی الربیعی - تیپ ۶۷ در این شهر پخش شد. یکی از مبارزان یمنی که مقابل فرودگاه الحدیده ایستاده بود، در سخنانی گفت: امروز دومین روز از ایام عید مبارک فطر است و ادعای دشمن مبنی بر تحت کنترل درآوردن فرودگاه به هیچ عنوان صحت ندارد. دشمن همیشه دروغ پراکنی می کند و تبلیغات رسانه ای به راه می اندازد.

,

از سوی دیگر نیروهای امنیتی الحدیده اعضای یک باند جاسوسی مرتبط با ائتلاف آل سعود را در منطقه تهامه بازداشت کردند.

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه