اخبار داغ

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد

نجات ۲۶۶ نفر از مرگ حتمی در دریای مازندران

نجات ۲۶۶ نفر از مرگ حتمی در دریای مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت:۲۶۶ غریق از اول خرداد تاکنون با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل دریای مازندران نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، نقی کریمیان طی گفت‌وگویی با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد، گفت:ناجیان غریق تاکنون ۲۶۶ نفر را از خطر مرگ نجات دادند.
 
وی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح دریا ۳ نفر در دریای بابلسر، محمودآباد و نور غرق شدند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کسی در آب‌های ساحلی مازندران غرق نشده است.
 
کریمیان افزود: ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران دیروز جمعه ۲۵ خرداد ۳۰ نفر را از خطر غرق شدن نجات دادند.
 
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه بیشترین غریق در این مدت در دریای بابلسر، محمودآباد رخ داد، گفت:بخش خصوصی تاکنون به تعهدات خود در زمینه بکارگیری ناجی غریق عمل نکرده است و در این مدت یک غریق در این بخش جان خود را از دست داده است.
 
وی از آماده باش همه ناجیان غریق، نیروی‌های امدادی ، اورژانس و هلال احمر در سواحل استان خبر داد و افزود: ۹۳۰ ناجی غریق با ۱۰۰ قایقران، جت ران و نیرو‌های دواطلب در مجموع هزار و ۱۰۰ نفر آماده خدمات رسانی در سواحل دریای مازندران هستند.
 
وی به مسافران و گردشگران توصیه کرد از شنا در شب و خارج از محدوده طرح دریا خودداری کنند.
 
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: خانواده‌ها در هنگام غرق یکی از بستگان خود در دریا اقدام به نجات گروهی نکنند و از قایقرانان، جت رانان وعوامل امدادی مستقر در سواحل استفاده کنند.
 
کریمیان افزود: خانواده‌های که گرفتار مواج خروشان دریای خزر شدند و ناجیان غریق حضور نداشتند از لوازم‌های امدادی مثل تیوپ، طناب، جلیقه و حلقه نجات استفاده کنند.
 
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه به منظور پیشگیری از حوادث تعدادی تابلو‌های هشدار دهنده در سواحل استان نصب شده است. افزود: این طرح تا پایان شهریور در استان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه