اخبار داغ

سردار سنایی: تهدید نظامی‌ آمریکا بلوف‌ است

سردار سنایی: تهدید نظامی‌ آمریکا بلوف‌ است
معاون سیاسی سابق سپاه گفت: جنگ مستقیم جزء مسائل غیرقابل تصور آمریکاست و آنها هیچ گاه ورود به جنگ مستقیم با ایران نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از حربه فشار و تحریم برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده و به دنبال فرسایش اقتدار ملی ایران هستند، افزود: جنگ مستقیم جزء مسائل غیرقابل تصور آمریکاست و آنها هیچ گاه ورود به جنگ مستقیم با ایران نخواهد کرد، زیرا اقتصاد داخلی آنها ضربه بزرگی خواهد خورد؛ اگرچه تجربه هایی که از جنگ خود در کشورهای خاورمیانه داشته اند پشیمان هستند و تکرار نخواهند کرد.

وی با تاکید اینکه جنگ با ایران با افزایش قیمت نفت و دلار روبرو بوده و خطر بزرگی را در برابر آمریکا به وجود می آورد عنوان داشت: تهدیدهای نظامی آمریکا چیزی جز بلوف سیاسی نیست. آمریکا و اروپا نگران روند قدرت یابی، پیشرفت های نظامی و افزایش نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران هستند و از این مسائل بسیار رنج می برد و در صدد کاهش نفوذ و قدرت منطقه ای ایران برآمده اند؛ لذا ادبیات آشکار آمریکا در برجام نشان می دهد که این کشور قصد ضربه زدن به مسئله هسته ای را داشته و جز بهانه تراشی چیزی نیست.

معاون سیاسی سابق سپاه  پاسداران در پایان گفت: آمریکا مخالف حضور سپاه در عرصه داخلی و منطقه ای است و برای جلوگیری از فعالیت ما خود را به آب وآتش می زند. آنها امروز از اینکه روسیه با ایران متحد بوده و اهداف مشترک دارند رنج می برند. آن ها به دنبال یک نظام تک قطبی اند که تاکنون با شکست های بزرگی مواجه شده اند. شکست هایی که ایران و متحدانش در منطقه برای آمریکا و اذنابش رقم زده برای آنها غیرقابل جبران است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه