اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و سوادکوه

ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و سوادکوه
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و سوادکوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: ترافیک در جاده چالوس محدوده سه راهی مرزن آباد به سمت کرج سنگین و پرحجم و روان است.

وی تصریح کرد: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج و هراز محدوده آب اسک به رودهن هم اکنون به منظور سهولت رفت‌وآمد خودرو‌ها یک‌طرفه شده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: ترافیک در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و روان است.

این مسئول با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز، تصریح کرد: براساس برنامه از سه راه مرزن‌آباد تا کرج محور کندوان و همچنین از آب‌اسک تا رودهن محور هراز تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه یک‌طرفه است.
 
قدمی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 12 روز یک‌شنبه 27 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور سوادکوه ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: طرح تابستانه پلیس راه مازندران نیز آغاز شده است که رانندگان باید به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه