اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

مطالبه گری انقلابی از مسئولان، رسالت مهم حوزه و روحانیت است

مطالبه گری انقلابی از مسئولان، رسالت مهم حوزه و روحانیت است
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی گفت: مطالبه گری انقلابی از مسئولان به منظور رفع مشکلات و خدمت بهتر به مردم، رسالت مهم حوزه و روحانیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مطالبه گری انقلابی از مسئولان در انجام وظایف خود و نیز تلاش صادقانه برای حل مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: بی شک تداوم انقلاب و آثار و برکات آن با مطالبه آرمان های انقلابی از دستگاه های دست اندرکار دولتی و حاکمیتی میسر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر شاهد تخلفاتی در بدنه اجرایی و حتی برخی از شوراهای اثرگذار نظام و دولت هستیم که باید با روحیه مطالبه گری و انقلابی به اصلاح این وضعیت پرداخت و در این بین، حوزه و روحانیت رسالت مهمی برعهده دارد.

,

 

,

به گزارش خبرگزاری حوزه، این استاد حوزه همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند که دولت باید زمینه انتقاد را فراهم کند و نباید این گونه باشد که اگر کسی انتقاد و مطالبه گری کرد، او را تخطئه نمود و لذا این فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری ضامن تداوم آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

وی در خاتمه بیان داشت: از آن جا که مجلس خبرگان رهبری نیز ماموریت دارد که اوضاع کشور را رصد کند تا همچنان در مسیر آرمان های انقلابی باشد، ما در این مجلس همین مطالبه گری را دنبال می کنیم تا ان شاءالله با این پیگیری ها و مطالبه گری به تدریج شاهد رفع نقاط ضعف و کمبودها و کاستی ها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه