اخبار داغ

آمار ضعیف مسی در ضربات پنالتی

آمار ضعیف مسی در ضربات پنالتی
ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا در زدن ضربات پنالتی آمار رضایت بخشی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته در ادامه بازی های جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی آرژانتین در حالی با نتیجه یک بر یک مقابل ایسلند متوقف شد که لیونل مسی  در دقیقه 64 یک پنالتی را از دست داد تا عملکرد نه چندان رضایت بخش او در این زمینه ادامه یابد.
به گزارش آ اس، این بیست وپنجمین پنالتی بود لئو مسی در دوران بازی اش از دست می داد.
آ اس می نویسد بدشانسی های مسی در مسابقات بزرگ ادامه دارد، این بار از روی نقطه پنالتی که پاشنه آشیل او است. ستاره آرژانتین یک ضربه پنالتی دیگر را از دست داد که این بار آرژانتین را از پیروزی بر ایسلند محروم کرد. در کل او چهار مورد از 19 پنالتی را که با آبی و سفید گرفته است، از دست داده است، یعنی 21 درصد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام جهانی 2018 روسیه, آرژانتین, لیونل مسی,
, به گزارش آ اس، این بیست وپنجمین پنالتی بود لئو مسی در دوران بازی اش از دست می داد.,
, مسی, آرژانتین,

در مقایسه با سایر مهاجمان سرشناس ،مسی در بخش زدن ضربات پنالتی با مشکل مواجه بوده است. و این امر روی عملکرد او در بارسلونا و کشورش تاثیر منفی گذاشته است.
مسی در کل او 107 پنالتی زده است، 82 ضربه را به گل تبدیل کرده و 25 مورد را از دست داده است. یعنی ضریب موفقیت 76.6، که بسیار پایین تر از رونالدو، ابراهیموویچ و کاوانی که موفقیت همه آنها 80 درصد به بالا است.
دروازه بان ایسلند، هانس تور هالدورسون، که پنالتی مسی را مهار کرد، گفت: "من تکالیفم را انجام دادم، می دانستم که چه اتفاقی می افتد. من ضربات مسی را بررسی کردم. سعی کردم ذهن او را بخوانم، احساس کردم او به آن طرف می زند." و این کار را کرد.

,
, مسی,
, مسی,

منبع: باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه