اخبار داغ

بخشدار گلیداغ:

آتش سوزی مزارع گلیداغ به علت نقص فنی کمباین بود

آتش سوزی مزارع گلیداغ به علت نقص فنی کمباین بود
بخشدار گلیداغ گفت: به علت نقص فنی کمباین در هنگام درو گندم، ۱۴ هکتار از مزارع بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه در آتش سوخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، قربان محمد کن سال در گفتگویی اظهار داشت: اتش سوزی روز گذشته در مزارع گندم درمنطقه (قلجان بق جه بالا)حوالی روستای سوجیق بادیانلی با بسیج مردم ،تراکتورداران شوراها ،دهیاران ،پیر وجوان روستاهای فوق و مستقر نمودن امکانات اطفاء حریق ونیروهای امدادی مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی افزود:در این حادثه متاسقانه حدود ۱۴ هکتار از مزارع گندم که متعلق به چند تن از کشاورزان منطقه بود؛در اتش سوخت.
بخشدار گلیداغ تاکید کرد: کمباین داران و فعالین در جمع آوری کاه نسبت به تجهیز نمودن وسایل نقلیه خود به تجهیزات اطفاء حریق(کپسول آتش نشانی) اقدام کنند.
کن سال گفت: در همان لحظه وقوع آتش سوزی نیروی انتظامی بخش به محل اعزام و نیز اظهار داشتند که بررسی اولیه نشان می دهد که نقص فنی دودستگاه کمباین درحال درو باعث آتش سوزی شده و بررسی نهایی بعد از تکمیل شدن به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.
وی در پایان گفت: برخی با انتشار فیلم و تصاویر هدفمند در فضای مجازی در صدد بودند تا تلاش های مردم و مسئولین را نادیده گرفته و واقعیت را طوری دیگر جلوه دهند و جا دارد در اینجا از همه مردم، کشاورزان و تراکتورداران شوراهای اسلامی و دهیاران تابعه، آتش نشانی عرب قره حاجی، آتش نشانی شهرگلیداغ و آتش نشانی شهر فراغی که در مهار آتش سوزی زمینهای کشاورزی(قولجان بق قجه بالا) تلاش کردند تقدیر وتشکر کنیم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه