اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

هدف شهرداری شهرگلستان توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی است/ توجه به نیازهای شهروندان جزو اولویت‌های مدیریت شهری می باشد

هدف شهرداری شهرگلستان توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی است/ توجه به نیازهای شهروندان جزو اولویت‌های مدیریت شهری می باشد
شهردار شهرگلستان گفت: ورزش بخشی از زندگی سالم می باشد و به همین منظور تجهیز پارک‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به لزوم ساماندهی پارک‌های محله‌ای در سطح شهر، اظهار داشت: این اقدام به منظور احترام به حقوق شهروندی و همچنین ترغیب آن‌ها به ورزش با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در دست اجرا قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی با بیان اینکه ساماندهی و تجهیز پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهرگلستان جزو وظایف ویژه سازمان سیما، منظز و فضای سبز شهری شهرداری است، گفت: هم اکنون تعداد زیادی از پارک‌های گلستان به وسایل ورزشی مجهز می باشند و تلاش برای دستیابی به فراغتی همراه با پویایی، نشاط و تندرستی راهی ثمربخش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی به حساب می آید.

,

علیرضا عرب در ادامه ورزش را بخشی از زندگی سالم برشمرد و عنوان داشت: وجود فضاهای ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی محسوب می شود و به همین منظور امکاناتی مهیا شده تا شهروندان گلستانی بتوانند بدون هزینه، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ نمایند.

,

وی همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و ترغیب عموم شهروندان برای استفاده از اماکن ورزشی را مهمترین هدف و رسالت مجموعه مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: استقبال خوب شهروندان از پارک محله‌ای یاس باعث شد شهرداری شهرگلستان نسبت به ساماندهی این پارک و نصب وسایل ورزشی و بدنسازی به تعداد 10 دستگاه اقدام کند تا گامی دیگر در راستای ترویج فرهنگ ورزش در بین همشهریان برداشته شود.

,

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه رسیدگی به مشکلات شهروندان باید جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری باشد، خاطرنشان کرد: امید است با نصب ست‌های ورزشی و افزایش توجه مسئولان به تجهیز اماکن ورزشی بستر مناسبی جهت ترغیب شهروندان به ورزش فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه