اخبار داغ

به بهانه درخشش تیم ملی ایران مقابل مراکش؛

کی روش در زمین پاسخ منتقدینش را داد/ آیا روزبه چشمی لژیونر می شود؟

کی روش در زمین پاسخ منتقدینش را داد/ آیا روزبه چشمی لژیونر می شود؟
دقیقاً کسانی در این مسابقه عملکرد قابل قبولی ارائه دادند که کارلوس کی روش بابت قراردادن آنها در لیست نهایی مورد هجمه و انتقاد قرار گرفته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه؛ پس از مدتها انتظار بالاخره رقابتهای جام جهانی فوتبال از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا امروز بسیاری از کشورها به مصاف رقیبان خود در اولین قدم رفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه؛,
 
,
تیم ملی ایران نیز در اولین گام مقابل تیم قدرتمند مراکش صف آرایی کرد و توانست طلسم 20 ساله را بشکند و پس از بیست سال در جام جهانی برنده یک مسابقه باشد.
,
 
,
شیرینی این پیروزی تا سالها در کام هواداران فوتبال در ایران خواهد ماند.
,
 
,
امّا پرداختن رسانه های سایر کشورها به این مسابقه در نوعش خودش جالب بود و عملکرد خوب یوزهای ایرانی مورد توجه کارشناسان و صاحب نظران فوتبال در دنیا قرار گرفت.
,
 
,
در این میان، جنگندگی امید ابراهیمی، تلاش های بی وقفه روزبه چشمی و سیوهای زیبای علیرضا بیرانوند بیش از همه زیر ذره بین بود و اکثر رسانه ها به این سه بازیکن پرداختند.
,
 
,
نکته جالب توجه اینست که دقیقاً کسانی در این مسابقه عملکرد قابل قبولی ارائه دادند که کارلوس کی روش بابت قراردادن آنها در لیست نهایی مورد هجمه و انتقاد قرار گرفته بود. از روزبه چشمی گرفته تا سید مجید حسینی و غیره.
,
 
,
اما اکنون می توانیم به راحتی اهداف پشت پرده کی روش را بفهمیم. روزبه چشمی بدلیل اولین حضورش در جام جهانی و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد، همچنین با توجه به سن و سالی که دارد شانس زیادی برای لژیونر شدن در لیگ های معتبر اروپایی دارد، چیزی که قطعاً برای سید جلال حسینی شاید بعید به نظر می رسید.
,
 
,
قطعاً عملکرد خوب چهره هایی مانند علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی، علیرضا بیرانوند و دیگر بازیکنها از نگاه باشگاه های بزرگ دنیا مخفی نخواهد ماند.
,
 
,
بله، پیر مرد خوش فکر پرتغالی قصد داشته است تا با میدان دادن به جوانان خوش استعداد، آینده خوبی را برای فوتبالیست های کشورمان در لیگ های معتبر ترسیم کند، کاری که قبلاً برای آزمون، جهانبخش و طارمی انجام داده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه