اخبار داغ

اندر حکایت کوچه و خیابان‌های لردگان؛

نارضایتی شهروندان و مسافران لردگانی از وضعیت کوچه و خیابان‌ها/ کم‌کاری مسئولان در آسفالت شهری نمایان است

نارضایتی شهروندان و مسافران لردگانی از وضعیت کوچه و خیابان‌ها/ کم‌کاری مسئولان در آسفالت شهری نمایان است
زیبنده نیست شهرستانی که بیش از ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و ازنظر جمعیت و هم وسعت دومین شهرستان استان چهارمحال و بختیاری است و نزدیک نیم قرن سابقه شهرداری دارد مردمانش از وضعیت نابسامان آسفالت خیابان ها رنج بکشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار جهانبین نیوز از شهرستان لردگان؛ یکی از معضلات مهم و اساسی در زمینه روکش آسفالت خیابان‌های لردگان، نبود آسفالت یکدست در برخی از خیابان‌ها و معابر اصلی است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 
جمع شدن آب‌های سطی در مرکز شهر که به شکل دریاچه‌های فصلی ظاهر می‌شوند و وجود چاله‌ها و گودال‌های بزرگ و کوچک در بسیاری از نقاط خیابان‌های اصلی و فرعی شهر وضعیت ظاهری و سیمای شهر را بسیار مخدوش و غیرقابل تحمل نموده است و باعث به وجود آمادن دردسرهای فراوانی برای عابران و رانندگان وسایل نقلیه به دلیل وضعیت نامناسب خیابان‌ها شده است.
 
,
,
,
 
, , ,
 
 در گفت‌وگو با تعدادی از شهروندان لردگانی آنها نیز دراین‌باره بیان داشتند: چندین سال از عمر آسفالت خیابان‌های لردگان می‌گذرد و کاملا فرسوده شده اند و فرسودگی، تخریب و نامناسب بودن آسفالت خیابان‌ها ازجمله مشکلات قدیمی است که شهروندان با آن مواجه هستند.

یکی از شهروندان درباره وضعیت نامناسب آسفالت در لردگان گفت: شهرداری هرساله برای کار آسفالت اقدام می‌کند اما به دلیل حفاری غیراصولی و اجرای طرح‌های گازرسانی، فاضلاب و... معابر  لردگان همواره با همان کنده‌کاری‌ها تا ماه‌ها دست‌نخورده باقی می‌ماند که این وضعیت برای ما بسیار نامطلوب است.
,
,
,
,
 
,

,
, ,
 
یکی از کاسبان در خیابان بلوار شهدا گفت: در فصل تابستان به سبب گرد و خاک و در زمستان نیز با وجود گل و لای مشکلاتی را برای ساکنین این محله به وجود آورده است.
 
بعضی دیگر از مغازه‌داران با گلایه از اینکه موقع وزش باد، تمام گرد و خاک کوچه و خیابان وارد مغازه‌ها می‌شود، گفتند: روزانه شاید چند بار اجناس داخل مغازه را گردگیری کنیم.
 
,
,
,
,
,
 
, , ,
 
این شهروندان لردگانی اظهار داشتند: وجود چاله‌های عمیق و دست‌اندازها نه‌تنها صدای نارضایتی مردم را در آورده بلکه ما را با هزینه‌های گزاف تعمیرات ماشین مواجه کرده و کسب و کار تعمیرگاه‌های ماشین را هم رونق بخشیده است زیرا در هنگام رانندگی به طور ناگهانی با این چاله‌ها مواجه شده و تا بخواهیم فرمان ماشین را به سمت دیگری هدایت کنند کار از کار گذشته و فاتحه جلوبندی ماشینشان خوانده شده است.
 
,
,
,
, , ,

آیا بهتر نیست مسئولین هر چه سریع‌تر این شرایط را بهبود بخشند؟
علت نابسامانی‌های معابر شهر لردگان چیست؟

در هر حال باید گفت کیفیت نامطلوب آسفالت خیابان‌های اصلی این شهر و حتی کوچه‌ پس‌کوچه‌‌های آن محل گلایه مشترک بیشتر افراد است و شهروندان لردگانی با چاله چوله‌های عجیب و غریب خیابان‌ها، پیاده‌روها، آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری‌های غیراستاندارد و برخی معضلات شهری آشنا هستند.

زیبنده نیست شهرستانی که بیش از 230 هزار نفر جمعیت دارد و از نظر جمعیت هم‌وسعت با دومین شهرستان استان چهارمحال و بختیاری است و نزدیک نیم قرن سابقه شهرداری دارد مردمانش از وضعیت نابسامان آسفالت خیابان‌ها رنج بکشد.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه