اخبار داغ

اجرای برخی از موارد سند 2030 در بعضی مدارس

اجرای برخی از موارد سند 2030 در بعضی مدارس
اسدالله عباسی اظهار کرد: در برخی گوشه و کنارها گزارش‌هایی می‌رسد که بعضی مدارس، مستقیم یا غیرمستقیم برخی از نکات سند 2030 را اجرا می‌کنند؛ در حالی که این سند از نظر قانونی منسوخ شده و قابلیت اجرا ندارد و تخلف به حساب می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره اجرای برخی از موارد سند 2030 در بعضی مدارس، اظهار کرد: در برخی گوشه و کنارها گزارش‌هایی می‌رسد که بعضی مدارس، مستقیم یا غیرمستقیم برخی از نکات سند 2030 را اجرا می‌کنند؛ در حالی که این سند از نظر قانونی منسوخ شده و قابلیت اجرا ندارد و تخلف به حساب می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسدالله عباسی عضو کمیسیون , آموزش و تحقیقات مجلس,

وی ادامه داد: به نظر می‌آید آموزش و پرورش باید نظارت و دقت بیشتری در امور آموزشی و تربیتی مدارس داشته باشد تا بعضی از مدارس حرکاتی انجام ندهند که مغایر با اهداف نظام تحول بنیادین در آموزش و پرورش باشد.

, آموزش و پرورش,

عباسی در پاسخ به این پرسش که «حرکت به سمت اجرای سند تحول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟»، افزود: این حرکت کند است و رضایت بخش نیست؛ باید وزیر آموزش و پرورش تحول اداری انجام دهد و با به‌کارگیری مدیران کارآمد در صف و ستاد استان‌ها و شهرستان‌ها سرعت بیشتری به اجرای سند تحول آموزش و پرورش بدهد.

, وزیر آموزش و پرورش,

منبع: فارس

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه