اسدالله عباسی اظهار کرد: در برخی گوشه و کنارها گزارشهایی میرسد که بعضی مدارس، مستقیم یا غیرمستقیم برخی از نکات سند 2030 را اجرا میکنند؛ در حالی که این سند از نظر قانونی منسوخ شده و قابلیت اجرا ندارد و تخلف به حساب میآید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره اجرای برخی از موارد سند 2030 در بعضی مدارس، اظهار کرد: در برخی گوشه و کنارها گزارشهایی میرسد که بعضی مدارس، مستقیم یا غیرمستقیم برخی از نکات سند 2030 را اجرا میکنند؛ در حالی که این سند از نظر قانونی منسوخ شده و قابلیت اجرا ندارد و تخلف به حساب میآید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسدالله عباسی عضو کمیسیون , آموزش و تحقیقات مجلس,وی ادامه داد: به نظر میآید آموزش و پرورش باید نظارت و دقت بیشتری در امور آموزشی و تربیتی مدارس داشته باشد تا بعضی از مدارس حرکاتی انجام ندهند که مغایر با اهداف نظام تحول بنیادین در آموزش و پرورش باشد.
, آموزش و پرورش,عباسی در پاسخ به این پرسش که «حرکت به سمت اجرای سند تحول را چگونه ارزیابی میکنید؟»، افزود: این حرکت کند است و رضایت بخش نیست؛ باید وزیر آموزش و پرورش تحول اداری انجام دهد و با بهکارگیری مدیران کارآمد در صف و ستاد استانها و شهرستانها سرعت بیشتری به اجرای سند تحول آموزش و پرورش بدهد.
, وزیر آموزش و پرورش,منبع: فارس
,]
ارسال دیدگاه