اخبار داغ

اعزام برادران عالمیان به تور جهانی تنیس روی میز

اعزام برادران عالمیان به تور جهانی تنیس روی میز
نوشاد و نیما عالمیان به عنوان تنها نمایندگان ایران در رقابت‎های تنیس روی میز تور جهانی کره‎جنوبی شرکت می‎کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، از سوی فدراسیون تنیس روی میز و برای ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی، برگزاری دو اردوی تمرینی در آذربایجان (۱۵ تا ۲۳ تیرماه - باکو) و مجارستان (۷ تا ۱۹ مردادماه - بوداپست) پیش بینی شده است. در فاصله زمانی میان این دو برنامه تمرینی، نوشاد و نیما عالمیان در رقابت های تور جهانی کره جنوبی شرکت می کنند. 

این رقابت ها از اواخر تیرماه آغاز می شود و برادران عالمیان با هدایت جمیل لطف الله نسبی در آن شرکت می کنند.

این احتمال وجود دارد که نوشاد و نیما عالمیان همراه با سرمربی تیم ملی از باکو راهی کره جنوبی شوند. 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ضمن تشریح برنامه‎های آماده‎سازی این تیم برای بازی‎های آسیایی گفت: با توجه به شرایط روحی و بدنی بازیکنان، انتظار نتایج خوب در این بازی‎ها داریم.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد چرایی پیش بینی این دو اردو و دیگر برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور در بازی های آسیایی توضیح داد. 

وی با یادآوری اینکه در جریان بازی های ۲۰۱۷ کشورهای اسلامی تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون تنیس روی میز ایران با آذربایجان و ترکیه و به منظور برگزاری اردوهای مشترک منعقد شد، گفت: بر اساس همین توافقات صورت گفته و طی یک سال گذشته، برگزارکننده یک مرحله اردوی آماده سازی در ترکیه بودیم. حالا هم درآستانه بازی های آسیایی پیگیری تمرینات در باکو را در برنامه قرار داده ایم. 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه شرایط جوی باکو با شرایط آب و هوایی محل برگزاری بازی های آسیایی در اندونزی شباهت دارد، ادامه داد: علاوه بر این چند بازیکن چینی الاصل در تنیس روی میز آذربایجان و تیم ملی این کشور فعالیت دارند که اتفاقا در سطح بالایی هم هستند. به طور حتم تمرین مشترک با چنین بازیکنانی می تواند بر عمکلرد بازیکنان ما تاثیر مثبت داشته باشد.

وی با اشاره به سطح بالا و کیفی تنیس روی میز مجارستان نیز خاطرنشان کرد: مجارستان از جمله کشورهایی است که پیشینه زیادی در تنیس روی میز دارد. تیم ایران در فینال دسته دوم رقابت های اخیر قهرمانی جهان مغلوب همین تیم مجارستان شد. شخصا بر اساس روابطی که با سرمربی تیم ملی مجارستان داشتم، رایزنی های زیادی انجام دادم تا برگزاری اردوی مشترک در این کشور محیا شود آنهم با هزینه خودِ مجارستان؛ البته طبق توافقات قرار است در یک مقطع زمانی هم مجارستانی ها به ایران سفر کنند تا برگزارکننده اردویی مشترک در تهران باشند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که «ملی پوشان پیش از اعزام به باکو از چه زمانی وارد اردوی آماده سازی می شوند؟»، خاطرنشان کرد: در واقع اعزام به باکو آغاز تمرینات تیم ملی تنیس روی میز برای بازی های آسیایی به حساب می آید. پیش از این اعزام، رقابت های تور ایرانی (۱۳ تیرماه) برگزار می شود که ملی پوشان نیز در آن شرکت خواهند داشت. بعد از این رقابت ها هم که بازیکنان عازم باکو خواهند شد.

وی با یادآوری اینکه نوشاد و نیما عالمیان بعد از اتمام اردوی باکو در تور جهانی کره جنوبی شرکت می کنند، یادآور شد: در فاصله زمانی میان دو اردوی باکو و بوداپست، ملی پوشان تمرینات شان را پیگیری خواهند کرد. بعد از بازگشت از مجارستان هم چند روز تمرین در تهران خواهیم داشت سپس راهی محل برگزاری بازی های آسیایی خواهیم شد. 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان در مورد پیش بینی نتایج این تیم در بازی های آسیایی گفت: پیش بینی سخت است  اما خوشبختانه شرایط روحی و بدنی بازیکنان خیلی خوب است طوریکه می توان انتظار نایج خوب از ملی پوشان داشت اما باید قرعه خوب هم نصیب مان شود تا بتوانیم نتیجه بگیریم. در هر صورت در هر رویدادی احتمال هر نتیجه ای وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه