اخبار داغ

فرماندار شهرستان لردگان:

تعریف ۳۷ پروژه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی لردگان

تعریف ۳۷ پروژه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی لردگان
فرماندار شهرستان لردگان از جلسه هماهنگی، تعامل و برنامه ریزی ۳۷ پروژه در دهستان اوره و بارز با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران لردگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز در شهرستان لردگان، برهان حسین پور فرماندار شهرستان لردگان اظهار داشت: 37 پروژه در قالب فضای آموزشی، آبرسانی روستایی، احداث کانال آبرسانی کشاورزی، جوی و جداول، احداث خانه عالم، احداث مساجد، پل، جاده دسترسی روستایی، جاده دسترسی به مزارع، ایستگاه فرستنده دیچیتال و... در منطقه اوره و بارز در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی افزود: مبلغ کل اعتبار تصویب شده برای اجرای این پروژه ها 5 میلیارد و 827 میلیون تومان است که از این مبلغ  یک میلیارد و 422 میلیون تومان آن تخصیص داده شد و مدت اجرای این پروژه ها حداکثر 6 ماه در نظر گرفته شد.

حسین پور گفت: نقش قرارگاه پیشرفت و آبادانی تسهیل گری و تسریع در اجرای پروژه ها می باشد که این امر در منطقه اوره و بارز با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی در سال جاری عملیاتی خواهد شد.
 
سید مسعود موسوی فرمانده سپاه ناحیه لردگان نیز گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در مجموعه سپاه پاسداران موضوع محرومیت‌زدایی و هم‌چنین بسیج سازندگی از سال‌ها پیش آغاز شده که از سال 96  نیز قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه ناحیه لردگان  تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی دارای پنج کارگروه است، افزود: این پنج کارگروه شامل کارگروه عمران، کارگروه اشتغال، سلامت، فرهنگ و تعلیم و تربیت است.

موسوی بیان داشت: وظیفه این قرارگاه فعالیت در راستای محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد، گفت: بر اساس همین نوع ارتباط است که تمام مسائل و مشکلات مردم و توانمندی‌ها را احصاء و هم‌چنین همه ایده‌های نخبگان علمی و اقتصادی در سطح روستاها شناسایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا وضعیت مناسب و درخور شأنی را در روستاهای  شهرستان لردگان برقرار کرده تا از مهاجرت روستانشینان به شهر جلوگیری کنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه