اخبار داغ

نماینده مرم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

سالانه 750 هزار بشکه میعانات گازی در کشور تولید می‌شود

سالانه 750 هزار بشکه میعانات گازی در کشور تولید می‌شود
نماینده مرم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید سالانه ۷۵۰ هزار بشکه میعانات گازی در کشور گفت: ۸۹ درصد از روستاهای دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آئین عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای دامغان اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و تکمیل پروژه‌های روستایی مهم‌ترین رویکرد دولت و مجلس برای حفظ جمعیت روستانشین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , مرآت,

وی بابیان اینکه در حال حاضر بالغ‌بر 86 درصد از روستاهای دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌های گازرسانی این رقم به 89 درصد افزایش می‌یابد.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی برای گازرسانی به دو روستای مهماندویه و طرزه از توابع شهرستان دامغان آغاز شد.

,

وی از تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح خبر داد و گفت: تکمیل این طرح سهم ویژه‌ای را در حفظ جمعیت روستایی در این منطقه دارد و باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

,

حسن بیگی بابیان اینکه در دو سال گذشته 20 روستای دامغان با جمعیت بیش از 20 خانوار برای تشکیل شورای اسلامی و دهیاری ارتقا یافتند یادآور شد: رونق مناطق روستایی ازجمله سیاست‌های دولت برای ایجاد توسعه پایدار در کشور است.

,

وی بابیان اینکه سالانه 750 هزار بشکه مایعات گازی در کشور تولید می‌شود ابراز داشت: این در حالی است که ایران در حوزه تولید گاز در پالایشگاه‌های کشور قادر به تولید سالانه 800 میلیون مترمکعب است و باید برای ارتقای این توانمندی تلاش مضاعف شود.

,

نماینده مردم دامغان در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: با توجه به کمبود آب و خشک‌سالی باید نسبت به اصلاح الگوی کشت کشاورزی در سراسر کشور و به‌ویژه مناطق کویری ازجمله استان سمنان اقدامات لازم انجام شود.

,

وی گفت: امسال برای تولید 150 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور برنامه‌ریزی‌شده است و این در حالی است که سال گذشته میزان تولید محصولات کشاورزی بالغ‌بر 120 میلیون تن بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه