اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی اردل خبر داد؛

واکسیناسیون ۴۰ هزار راس دام سبک علیه بیماری آبله و شاربن در اردل

واکسیناسیون ۴۰ هزار راس دام سبک علیه بیماری آبله و شاربن در اردل
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل از واکسیناسیون 40 هزار راس گوسفند و بز علیه بیماری آبله، شاربن و تب مالت این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود ربیعی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: مبارزه با بیماری‌های دامی به منظور حفظ و حراست از سرمایه دامی کشور و پویایی صنعت دامپروری، ازجمله وظایف حرفه دامپزشکی است.

ربیعی افزود: این امر با انجام اقداماتی مانند واکسیناسیون‌، سم‌پاشی، تست‌های غربالگری، مراقبت‌ها و انجام آزمایش‌های تشخیصی میسر می‌شود.

وی از آغاز طرح واکسیناسیون رایگان جمعیت دام سبک علیه بیماری آبله شاربن و تب مالت در شهرستان اردل خبر داد و افزود: این طرح از اوایل خرداد ماه آغاز شد و تا کنون ۴۰ هزار راس دام گوسفند و بز واکسینه شدند.

ربیعی با بیان اینکه این طرح تا پایان شهریور ادامه داردافزود: تا پایان این طرح ۲۴۰ هزار راس گوسفند و بز به صورت رایگان واکسینه می‌شوند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل از دامداران خواست همکاری لازم را با شبکه‌های دامپزشکی و اکیپ‌‎های واکسیناسیون داشته باشند و برای هماهنگی و اطلاع از زمان واکسیناسیون دام خود به شبکه‌های دامپزشکی یا مراکز مایه‌کوبی مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه