اخبار داغ

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت:

رشد ۳۰ درصدی زکات فطریه نسبت به سال گذشته

رشد ۳۰ درصدی زکات فطریه نسبت به سال گذشته
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت گفت: مبالغ جمع آوری شده تا پایان ساعات کاری روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه به حساب دبیر خانه شورای زکات فطریه واریز می شود و در کمتر از ۴۸ ساعت این مبالغ به حساب مددجویان شهرستان واریز و قابل برداشت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهمن رضایی در گفتگو با  اروم نیوز، با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و جمع آوری مبالغ زکات فطریه گفت: تا به این لحظه بالغ بر ۱۲ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شده است و پیش بینی می شود این مبلغ تا ۱۶ میلیون تومان افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: صندوق های زکات فطریه تعدادی از روستا در شهرستان هنوز بسته باقی مانده است و همکاران ما صبح امروز به محل های مورد نظر اعزام شده اند تا با حضور مسئولان مربوطه صندوق های باز شود.

,

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: مبالغ جمع آوری شده تا پایان ساعات کاری روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه به حساب دبیر خانه شورای زکات فطریه واریز می شود و در کمتر از ۴۸ ساعت این مبالغ به حساب مددجویان شهرستان واریز و قابل برداشت است.

,

رضایی گفت: فطریه جمع آوری شده در روستاها نیز توسط هیات امنا و تحت نظارت امام جماعت مسجد و نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان شناسایی شده همان روستا توزیع می‌شود.

,

وی اظهار کرد: ۹ صندوق جمع آوری فطریه با بهره گیری از ۵۰ عامل اجرایی در روز عید فطر نسبت به جمع آوری زکات فطریه اقدام کرده اند.

,

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت با اشاره به رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته تا به این لحظه افزود: زکات فطریه در سال‌های اخیر و با برنامه ریزی مناسب رشد چشمگیری داشته و توانسته است مشکلات بسیاری را از خانواده نیازمندان مرتفع کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه