اخبار داغ

علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان:

آمریکا حامی اصلی سعودی ها در جنگ یمن/ اقدامات مقتدارنه جبهه مقاومت در یمن ستودنی است

آمریکا حامی اصلی سعودی ها در جنگ یمن/ اقدامات مقتدارنه جبهه مقاومت در یمن ستودنی است
جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن عربستان در حمله به مردم مظلوم یمن با سواستفاده از بازی های جام جهانی فوتبال گفتند: اقدام جبهه مقاومت مبنی بر هلاکت شماری از مزدوران سعودی توانست عرصه را بر عربستان و مزدورانش تنگ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، چهارشنبه بیست و سوم خرداد ماه جاری بود که تجاوزات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی ائتلاف متجاوز سعودی با تکیه بر مزدوران چند ملیتی خود با هدف اشغال بندر الحدیده آغاز شد.
اگر چه در این میان با وجود ماه مبارک رمضان عربستان حملات وحشیانه خود را به مردم بی‌‌گناه یمن متوقف نکرده و روزه‌داران یمنی را به کام مرگ فرستاد اما در این حمله جبهه مقاومت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تلفات و خسارت‌های سنگینی به نیروهای متجاوز و اشغالگر و مزدورانشان در ساحل غربی وارد کردند به طوری که بیش از 50 نفر از آنها را به هلاکت رسانده و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کردند.
به گفته برخی از منابع یمنی، تنها در جریان نبردهای الفازه، 13 دستگاه زره‌پوش و خودروی نظامی متجاوزان منهدم شد.
ناگفته نماند که سو استفاده عربستان از شروع بازی های جام جهانی فوتبال در انجام این حملات وحشیانه و ددمنشانه نشان از ضعف این رژیم اشغالگر دارد.
 
اقدام جبهه مقاومت عرصه را بر مزدوران سعودی تنگ کرد
مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در این خصوص اظهار کرد: حمله به مردم مظلوم و بی گناه در ماه عبادت و بندگی خدا از نظر اهل سنت حرام است.
وی گفت: حمله عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن که با حمایت آمریکا آن شیطان بزرگ رخ داد از نظر ما محکوم است؛ اینها از اسلام دم می زنند اما کارهایشان اسلامی نیست.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه خاطر نشان کرد: اقدام جبهه مقاومت مبنی بر هلاکت شماری از مزدوران سعودی توانست عرصه را بر عربستان و مزدورانش تنگ کند که این اقدام نشان از تلاش و همت جبهه مقاومت در این کشور است.
مولوی ریگیان پور در ادامه بیان کرد: عربستان با سواستفاده از بازی های جام جهانی فوتبال به مردم مظلوم یمن حمله کرد که این از نظر اسلام محکوم است زیرا مردم کشورهای منطقه سرگرم تماشای فوتبال بودند.
 
دین مبین اسلام برای آبرو و جان مسلمان اهمیت قائل است
مولوی حسن زهی مدرس مسجد مکی زاهدان هم در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: حمله هر کشوری به کشور مسلمان دیگر محکوم بوده و جایز نیست.
وی بیان کرد: دین مبین اسلام برای آبرو و جان مسلمان اهمیت قائل است بر این اساس این حملات نادرست و ناشایست است.
وی در خصوص اقدام جبهه مقاومت مبنی بر هلاکت شماری از مزدوران سعودی گفت: هر کنشی واکنشی دارد؛ این جریان در واکنش و دفاع از کشتار مردم مظلوم یمن بود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
,
, اقدام جبهه مقاومت عرصه را بر مزدوران سعودی تنگ کرد,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
, دین مبین اسلام برای آبرو و جان مسلمان اهمیت قائل است,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه