اخبار داغ

اعتراض جوانان گچسارانی به استخدام های غیرقانونی /بویراحمد گرمسیر قطب فقر و بیکاری درکهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

اعتراض جوانان گچسارانی به استخدام های غیرقانونی /بویراحمد گرمسیر قطب فقر و بیکاری درکهگیلویه و بویراحمد +تصاویر
جمعی از جوانان دهستان بویراحمدگرمسیری گچساران با تجمع در مقابل تونل در دست احداث دیل نسبت به بی‌عدالتی و تبعیض در تقسیم فرصت‌های شغلی و نیزعدم توجه مسئولان به جوانان این مناطق، دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،تجمع اعتراضی جمعی ازجوانان دهستان بویراحمد گرمسیری گچساران در حالی مقابل تونل در حال احداث دیل برگزار شده است که چندی پیش نیز آنها با تجمعی اعتراض‌آمیز درروستای دیل مقابل تاجگردون ،نماینده گچساران وباشت درمجلس؛  خواستار رعایت عدالت در تقسیم فرصت‌های شغلی و توجه خاص به جوانان این مناطق شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

یکی از معترضین دراین خصوص می‌گوید:با وجود تبعیض‌های صورت گرفته نسبت به جوانان روستای دیل در بحث افتتاح و فرصت‌های شغلی احداث تونل دیل نیز به ما ظلم شده است.

, .,

, , ,

جوان دیگری می افزاید: تونل دیل از دو منطقه در حال احداث است یکی منطقه آبریگون و دیگری خود دیل که متاسفانه ازخود روستا تنها یک نفر به عنوان نگهبان دراین پروزه مشغول به کار شده است و مسئولان اعلام کرده‌اند که در مشاغلی از جمله رانندگی لودر و بیل مکانیکی نیز جوانان این روستا می‌توانند مشغول به کار شوند در حالی که در روستای دیل نه کسی لودر دارد و نه راننده بیل مکانیکی وجود دارد.

,

یک جوان معترض دیگر بیان می کند: در آنسوی دیل و هم در روستای آبریگون که بیشترین امورات احداث تونل در حال انجام است از نقاط مختلف شهرستان و حتی ازمناطق امامزاده جعفر و روستای بیدزرد نیرو در حال کار کردن دراین پروژه  است و آیا این عین تبعیض نیست؟.

,

, ,

جوانان روستاهای دیل، آرو و مارین با در دست داشتن دست‌نوشته‌های از جمله بویراحمد گرمسیر قطب فقر و بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد است، بیکاری مساوی فقر مساوی خودکشی، کار بومی کارگر بومی، ما جوانان روستای دیل، آرو و مارین بیکار هستیم، فقر از در وارد می‌شود ایمان از پنجره خارج می‌شود نسبت به وضعیت کنونی خود مقابل تونل در حال احداث مسیرگچساران به چرام تجمع و اعتراض کرده‌اند.

, ،,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه