اخبار داغ

دهیار روستای اورین:

رفع مشکل روشنایی معابر روستای اورین در دستور کار دهیاری قرار دارد

رفع مشکل روشنایی معابر روستای اورین در دستور کار دهیاری قرار دارد
دهیار روستای اورین گفت: عملیات رفع مشکل روشنایی معابر روستای اورین با در نظر گرفتن اولویت معابر پرتردد در دستور کار دهیاری قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، روستای اورین از جمله محروم‌ترین نقاط شهرستان بهارستان می باشد و ساکنین این روستا با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، که مشکل تاریکی معابر سطح رستا از جمله این مشکلات می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

مشکل تاریکی معابر روستای اورین از جمله مواردی است که همیشه جزو مطالبات مردم در پیام‌های ارسالی از شهروندان بهارستان برای کانال‌های خبری شهرستان و سوژه‌های خبرگزاری‌های شهرستانی می باشد.

,

مرتضی یوسف‌زاده دهیار روستای اورین در رابطه با این موضوع در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه، با تشکر از صبر و شکیبایی اهالی روستای اورین، اظهار داشت: ساکنین این روستا همیشه با وجود مشکلات حامی مسئولان بوده‌اند و دهیاری اورین را یاری کرده‌اند.

, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله تامین روشنایی معابر بر عهده دهیاری اورین نمی باشد، تصریح کرد: گرچه تامین روشنایی معابر جزو وظایف اداره برق بوده اما دهیاری روستای اورین پیگری رفع این مشکل معابر سطح روستا می باشد.

,

یوسف‌زاده همچنین در رابطه با اقدامات دهیاری روستای اورین برای رفع مشکل روشنایی معابر، اذعان داشت: در راستای حل مشکل و ارائه خدمات مطلوب و همچنین همکاری و تعامل با اداره برق در شش ماه گذشته برنامه‌هایی در جهت روشنایی معابر داشته و توانسته بلوار شهید جزینی، خیابان جهاد و کوچه لاله ۸ را با روشنایی کامل و سیستم بروز در شب تجهیز نماید.

,

وی باتاکید بر اینکه عملیات رفع مشکل روشنایی معابر روستای اورین درحال اجرا می باشد، گفت: عملیات نصب روشنایی خیابان‌های شهید کازرانی جنوبی و شمالی، وحدت و نعمتی در برنامه‌های آتی دهیاری قرار دارد که درحال حاضر در دست اقدام است.

,

دهیار روستای اورین درپایان باتوجه به اینکه عملیات رفع مشکل روشنایی معابر سطح روستا به ترتیبت اولویت و اهمیت معابر درحال اجرا است، افزود: دهیاری از اهالی روستا درخواست می نماید با صبر و شکیبایی دهیاری را در ارائه خدمات یاری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه