اخبار داغ

سرپرست معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی زنجان:

3 نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در زنجان برگزار می شود/ راه اندازی بازارچه های موقت صنایع دستی در استان

3 نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در زنجان برگزار می شود/ راه اندازی بازارچه های موقت صنایع دستی در استان
سرپرست معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: 3 نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در سال حمایت از کالای ایرانی در زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛الناز خدایی فرد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی، برنامه ریزی های لازم برای حمایت از صنایع دستی استان زنجان انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مختلف صنایع دستی، گفت: در سال جاری سه نمایشگاه صنایع دستی در استان زنجان برگزار می شود.

,

این مسئول افزود : نمایشگاه سراسری تخصصی صنایع دستی همزمان با جشنواره اکو در زنجان برگزار شد و دو نمایشگاه صنایع دستی نیز در جشنواره های آش ایرانی و اقوام ایرانی برگزار می شود.

,

سرپرست معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه سراسری تخصصی صنایع دستی با حضور 15 استان با 30 غرفه در زنجان، گفت: این نمایشگاه همزمان با جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم برگزار شد که نسبت به سال قبل، رشد دو برابری داشت.

,

خدایی فرد از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی همزمان با سیزدهمین دوره آش ایرانی خبرداد و گفت: این نمایشگاه با حضور 30 استان برگزار می شود.

,

وی این نمایشگاه را دومین نمایشگاه کشور پس از نمایشگاه تهران عنوان کرد و بیان داشت: همه استان های کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

,

سرپرست معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از راه اندازی بازارچه های موقت صنایع دستی در استان خبرداد و افزود: این بازارچه ها در مکان هایی که حضور گردشگران بیشتر است در مناسبت ها، جشن ها و اعیاد راه اندازی می شود.

,

خدایی فرد با اشاره به برگزاری آئین تجلیل از 45 پیشکسوت و هنرمندان برتر صنایع دستی استان زنجان،گفت: در این مراسم از 10 نفر که 11 نشان ملی دریافت کرده بودند،تجلیل شد.

,

وی با بیان اینکه چهارمین نشست تخصصی و مسابقه طراحی صنعتی در صنایع دستی در پاییز سال جاری برگزار می شود،گفت: نوآوری در کالای صنایع دستی از مهمترین اهداف آن محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه