اخبار داغ

واکنش معصومه ابتکار به انتقادهای اصلاح‌طلبان از دولت

واکنش معصومه ابتکار به انتقادهای اصلاح‌طلبان از دولت
معاون رئیس‌جمهور به انتقادهای اخیر اصلاح‌طلبان از دولت واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و از چهره‌های اصلاح‌طلب دولت در پاسخ به این سوال که انتقادهای اصلاح‌طلبان از دولت شدت گرفته و آیا این اتفاق به معنای فاصله و جدایی اصلاح‌طلبان از دولت دوازدهم است، گفت: خیر!‌ هیچ شکافی بین اصلاح طلبان و دولت بوجود نیامده است و اتفاق جدیدی هم رخ نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, معصومه ابتکار , اصلاح‌طلبان, دولت دوازدهم ,

وی در پاسخ به این سوال که اخیراً نیز در افطاری رئیس‌جمهور انتقادهایی از سوی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب از دولت مطرح شد، افزود: انتقاد همیشه بوده،  اما اصلاح‌طلبان در تمامی مواضع‌شان اعلام کرده‌اند که به طور قاطع از برنامه‌های آقای روحانی حمایت می‌کنند و دولت را همراهی می‌کنند. در تمام این مدت در موضوعاتی که سختی‌های زیادی برای دولت به همراه داشته اصلاح‌طلبان از حامیان اصلی بوده‌اند البته این نافی مطالبه‌گری‌ها نمی‌شود و تلاش دولت هم این است که امور را اصلاح کند.

,

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: مشکلاتی در کشور داریم و این مشکلات و کاستی‌ها را نه هرگز باید انکار کنیم و نه باید بزرگنمایی کنیم بلکه در قالب خودش اجازه دهیم پیش برود و از سوی دیگر هم اجازه دهیم انقادها مطرح و مطالبات مطرح شود و در عین حال رسیدگی صورت گیرد.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه