اخبار داغ

فوتبال ۶۵ هزار تومانی در برج میلاد

فوتبال ۶۵ هزار تومانی در برج میلاد
مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد گفت: در شرایط فعلی و در آستانه بازی های دیگر تیم ملی کشورمان، دستور بازنگری در قیمت، جهت رفاه حال شهروندان صادر شده و علاقمندان می توانند بلیط بازی ها را با قیمت ۵۵ یا ۶۵ هزار تومان (نسبت به تفاوت نمای دید) تهیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیدا دانشی مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد نسبت به حواشی ایجاد شده درباره پخش مسابقه ایران- مراکش در برج میلاد گفت: پخش اولین بازی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی، با مجوز از مراجع قانونی ذی ربط در سالن اصلی مرکز همایشهای بین المللی و بر روی عریض ترین و بزرگترین پرده نمایش کشور پخش شده است  و ارتباطی با سینمای برج میلاد ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دانشی با بیان این مطلب افزود: نظام قیمت گذاری اماکن غیرسینمایی تابع تصمیمات شورای عالی اکران نیست و نسبت به خدمات ارایه شده کاملا متفاوت است .باتوجه به امکانی که شهروندان برای تماشای بازی ها از تلویزیون در منازل دارند، تدارکی دیده شد تا مسابقات تیم ملی کشورمان و مسابقات نهایی جام جهانی در شرایط ویژه ای برای علاقمندان اکران شود . در این صورت مخاطب امکان انتخاب خواهد داشت که در چه فضایی و با چه خدماتی به تماشای بازی ها بنشیند.

,

وی ادامه داد: در بازی ایران-مراکش تعداد بسیار محدودی بلیت به قیمت ۹۵ هزارتومان متناسب با خدمات ارایه شده به فروش رسید. با توجه به زمان کوتاه اخذ مجوز تا پخش مسابقات و عدم امکان اطلاع رسانی به مخاطبان، بلیط ها با تخفیف در اختیار سایت های معتبر قرار گرفت و برای مراجعه کنندگان هم امکان تهیه بلیط از گیشه های فروش برج با قیمتی به مراتب کمتر فراهم گردید.

,

به گفته دانشی، از جمله خدماتی که در سالن همایش های بین المللی برج میلاد به علاقمندان تماشای بازی تیم ملی کشورمان بر روی بزرگترین صفحه نمایش کشور، بین دونیمه و پس از پایان مسابقه ارایه شد؛ شامل  کارشناسی زنده در بین دو نیمه و پایان بازی با حضور چهره های مطرح ورزشی کشور و کارشناسان فوتبال و نیز ارتباط مستقیم با محل برگزاری مسابقات، اجرای موسیقی های ملی و حماسی،اهدای پرچم ایران به همه حاضران، قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بین حاضران نظیر ۴ دستگاه دوچرخه برقی در بازی ایران-مراکش، تولید و پخش آیتم های تصویری اختصاصی بوده است.

,

مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد توضیح داد: در شرایط فعلی و در آستانه ی بازی های دیگر تیم ملی کشورمان، دستور بازنگری در قیمت، جهت رفاه حال شهروندان صادر شده و علاقمندان می توانند بلیط بازی ها را با قیمت ۵۵ یا ۶۵ هزار تومان (نسبت به تفاوت نمای دید) تهیه کنند.با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ، سربلندی ایران عزیز و شادی هموطنانمان.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه