اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

بهره‌مندی 3072 دانش آموز نیازمند زنجانی از خدمات تحصیلی کمیته امداد استان زنجان

بهره‌مندی 3072 دانش آموز نیازمند زنجانی از خدمات تحصیلی کمیته امداد استان زنجان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 3072 دانش آموز زنجانی تحت حمایت کمیته امداداز خدمات تحصیلی این نهاد در ایام سال بهره مند می شوند که برای اوقات فراغت آنها باید از ظرفیت های برون سازمانی استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حمایت کمیته امداد از دانش آموزان تحت پوشش این نهاد اظهار کرد: پیوند محکم و قوی دانش آموزان با اعتقادات دینی می تواند آینده کشور را به سمت فرهنگ غنی وخداپسندانه واسلامی ،انقاق ،نیکوکاری وتشکیل جامعه اسلامی وتمدن سازی اسلامی سوق دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی به ارائه خدمات تحصیلی وآموزشی به دانش آموزان مستعد نیازمند اشاره کرد و گفت: 3072 دانش آموز زنجانی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات تحصیلی این نهاد در قالب کمک هزینه تحصیلی ، شهریه ،کمک هرینه پوشاک در طول سال بهره مند هستند که در بین این دانش آموزان رتبه های تک رقمی در رشته های مختلف علمی ، ورزشی وفرهنگی وجود دارد.

,

صفری با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه دانش آموزی ارتقاء سطح فکری وفرهنگی این گروه از جامعه هدف است عنوان کرد: تلاش می کنیم با شناسایی دانش آموزان مستعد در بخشهای مختلف خدمات مناسب با نیاز وتوانمندیهای آنان ارائه داده وفقر بین نسلی را ازبین ببریم.

,

مدیر کل کمیته امداد به برنامه های اردویی ،فرهنگی وتفریحی کمیته امداد برای دانش آموزان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: به منظور تقویت باورهای دینی همه ساله کانونهای پیروان ولایت وکانونهای موقت تابستانی با برگزاری دوره های مختلف قرآنی ، دینی ،احکام و ورزشی خدمات مختلفی به این گروه ارائه داده واردوهای زیارتی مشهد وقم جمکران وحرم مطهر امام خمینی (ره) از برنامه های این نهاد برای دانش آموزان است.

,

وی اضافه کرد: رویکرد کمیته امداد کاملااز جنس انقلابی است وباید در حوزه مهارت آموزی خروجی اثر بخش داشته باشیم که با همین رویکرد درسال گذشته بیش از 80نفر از دانش آموزان دبیرستانی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از مهارتهای حرفه اموزی در فصل تابستان بهره مند شدند.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد: اگر تربیت دانش آموزان با چاشنی فرهنگ غنی اسلامی وامید به آینده ،هدفمند وزماندار باشد تمدن سازی اسلامی شکل گرفته وانسان پروری به جای فقیر پروری ایجاد می شود وبا استفاده از ظرفیت انجمن به نفع جامعه هدف با یک هم افزایی ذائقه دهک های پایین جامعه از نظام ولایی شیرین تر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه