اخبار داغ

دستگیری مامور قلابی گزینش و استخدام ناجا در پیشوا

دستگیری مامور قلابی گزینش و استخدام ناجا در پیشوا
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری مامور قلابی تحت عنوان مامور اداره گزینش و استخدام ناجا در پیشوا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سردار عبدالـــرضا ناظــری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان پیشوا می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی خاطر نشان کرد:در این رابطه مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده فنی و میدانی موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفاء متهم، تعدادی لباس نیروی انتظامی و یک قبضه کلت کمری قلابی کشف شد.

,

سردار ناظری ادامه داد:متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد ولی بعد از مواجهه حضوری با شاکیان به جرم خود اعتراف کرد.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان نحوه کلاهبرداری متهم افزود: این فرد با دریافت وجه نقد از جوانان به آنها وعده دروغ استخدام در نیروی انتظامی را می داد که در این رابطه متهم به همراه پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

وی در پایان از شهروندان خواست جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو در صورت مواجهه شدن با درخواست های غیر معقول توسط افرادی که خود را مأمور دولتی معرفی می کنند حتماً از آنان کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه