اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد؛

مطالبات میلیاردی شرکت برق از مشترکان استان مرکزی

مطالبات میلیاردی شرکت برق از مشترکان استان مرکزی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مطالبات شرکت توزیع برق استان از مشترکین هم اکنون به ۱۵۱ میلیارد تومان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل دیار آفتاب؛ محمد اله‌داد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در نشست خبری با اشاره به فرارسیدن ایام گرم سال و لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف انرژی در این ایام گفت: استان مرکزی جزو معدود استان هایی است که در حوزه صنعت، کشاورزی و... دارای مشترکین فروانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

اله‌داد با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق در استان مرکزی به 703 هزار مشترک خدمت ارائه می‌دهد،  اظهار کرد: از این تعداد مشترک 6.6 درصد مشترک عمومی، 22.7 درصد مشترک خانگی، 37.4 درصد مشترک صنعتی، 26.1 درصد مشترک کشاورزی، 4.8 درصد مشترک تجاری و مابقی مربوط به معابر است.

,

مصرف 54 درصدی انرژی برق استان مرکزی در حوزه مولد 

, مصرف 54 درصدی انرژی برق استان مرکزی در حوزه مولد , مصرف 54 درصدی انرژی برق استان مرکزی در حوزه مولد ,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در واقع 54 درصد از مصرف انرژی برق در کل استان در حوزه مولد مصرف می‌شود.

,

اله‌داد با اشاره به اینکه شش هزار مگاوات کسری تولید برق در کشور داریم، اظهار کرد: این به دلیل کاهش آبی است که در پشت سدها وجود دارد.

,

وی ادامه داد: این در حالیست که شاهد رشد مصرف بالای برق در بخش های مختلف بوده ایم و لازم است همه مشترکین کمک کنند تا دوران پیک بار مصرفی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به مطالبات شرکت توزیع برق استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه میزان مطالبات شرکت توزیع برق استان از مشترکین به میزان فروش در سطح کشور بالا است.

,

وصول مطالبات، چالش جدی شرکت توزیع برق 

, وصول مطالبات، چالش جدی شرکت توزیع برق , وصول مطالبات، چالش جدی شرکت توزیع برق ,

اله‌داد با تاکید بر اینکه انجام خدمات شرکت و تداوم خدمات در گروه پرداخت به موقع مطالبات است، ادامه داد: در صورت تاخیر در پرداخت مطالبات شرکت در ارائه خدمات با مشکل مواجه می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه وصول مطالبات شرکت همواره از مباحث چالشی بوده است، اظهار کرد: مطالبات شرکت توزیع نیروی برق شامل مطالبات در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی است.

, .,

مطالبات میلیاردی شرکت برق از مشترکان استان

, مطالبات میلیاردی شرکت برق از مشترکان استان, مطالبات میلیاردی شرکت برق از مشترکان استان, مطالبات میلیاردی شرکت برق از مشترکان استان,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه مطالبات شرکت توزیع برق استان از مشترکین هم اکنون به 151 میلیارد تومان رسیده است، افزود: از این میزان 18 درصد مربوط به مشترکین خانگی، 17 درصد مشترکین عمومی، 14 درصد کشاورزی، 37 درصد صنعتی و 12 درصد مربوط به سایر بخش ها است.

,

اله‌داد با تاکید بر اینکه بخشی از این مطالبات مربوط به دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: استاندار مرکزی در خصوص پرداخت مطالبات به دستگاه های اجرایی تاکید داشته اند و خود استانداری هم ابتدای امسال 500 میلیون تومان از مطالباتشان را پرداخت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه