اخبار داغ

مسئول آتش نشانی خلیل‌آباد مطرح کرد:

نجات یک زن از درون چاه در خلیل آباد

نجات یک زن از درون چاه در خلیل آباد
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خلیل‌آباد با بیان اینکه امروز روز پر حادثه ای برای آتش نشانان خلیل‌آباد بود و از نجات یک مادر از درون چاه 8 متری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، عادل حیدریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: طی تماس تلفنی که صبح امروز با سامانه 125 خلیل‌آباد مبنی بر چاه افتادگی خانمی در روستای ارغا انجام گرفت، سریعاً تیم آتش نشانی در محل حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی ادامه داد: خانم 34 ساله ای که به دلیل بازی گوشی فرزند 6 ساله خود به دنبال او بوده وارد حیاط خلوت منزل شده و ناگهان به دلیل وجود چاهی که جهت آب ریز آشپزخانه کنده شده بود به داخل چاه سقوط می کند.

,

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خلیل‌آباد با بیان اینکه عمق چاه فاضلاب منزل مذکور 8 متر بوده است، خاطرنشان کرد: با بررسی شرایط میدانی و حساس محیط پیرامون چاه و با رعایت انجام اقدامات ایمنی خوشبختانه خانم مذکور از درون چاه به بالا کشیده شد و جهت انجام اقدامات پزشکی تحویل عوامل اورژانس گردید.

,

وی با اشاره به اینکه پس از بالا کشیدن این زن از درون چاه، وی نگران فرزند خویش بود تصریح کرد: جهت اطمینان بیشتر که فرزند وی درون چاه نباشد، مجدد وارد چاه فاضلاب شده و عملیات جست و جو انجام شد که خوشبختانه فرزند این خانم درون چاه نبود.

,

 

,

اطفاء حریق دریک واحد مسکونی در روستای مزده

, اطفاء حریق دریک واحد مسکونی در روستای مزده,

حیدریان همچنین در ادامه اذعان کرد: در ادامه مجدد به محض حضور در ایستگاه با به صدا درآمدن سامانه 125 آتش نشانی خلیل‌آباد، حریق منزل مسکونی در روستای مزده اعلام شد که بلافاصله تیم اطفاء در محل آتش سوزی حاضر شدند و آتشی که به وسیله اتصال در سیم کشی برق ساختمان در داخل ریز زمین منزل ایجاد شده بود را مهار کردند.

,

وی عنوان کرد: در این حریق صاحب منزل به دلیل عدم رعایت اصولی سیم کشی برق متحمل خسارت مادی شد.

,

وی همچنین تشریح کرد: شهروندان باید نسبت به رعایت و ایمن سازی محیط پیرامون چاه منزل مسکونی و با پوشاندن اصولی و بستن دهانه چاه از شهروندان خواست اهتمام بیشتری داشته باشند.

,

 

,

آتش نشانی خلیل‌آباد نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده است

, آتش نشانی خلیل‌آباد نیازمند تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده است,

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خلیل‌آباد در پایان با اشاره به اینکه حوزه خدمات دهی آتش نشانی خلیل‌آباد 30 کیلو متر مربع می باشد افزود: ایستگاه آتش نشانی خلیل‌آباد با کمبود تجهیزات چاه و قنوات و نیرو انسانی آموزش دیده مواجه است که امیدواریم با تلاش و همت شهردار خلیل‌آباد این مشکلات مرتفع شود و شاهد صدمه دیدن امدادگران و شهروندان حین عملیات نباشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه