اخبار داغ

گزارشی از محرومیت شهروندان تبریز از بلیط قطار؛

شرکت رجا بلیط‌فروشی برای 320 واگن را در آذربایجان‌شرقی متوقف کرد!/ تعلل وزارت راه در تزریق اعتبار برای نوسازی ناوگان فرسوده

شرکت رجا بلیط‌فروشی برای 320 واگن را در آذربایجان‌شرقی متوقف کرد!/ تعلل وزارت راه در تزریق اعتبار برای نوسازی ناوگان فرسوده
گزارشات واصله نشان می‌دهد شرکت رجا ٧٠ قطار خود را از سیستم فروش خارج کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بر اساس اخبار واصله به تحریریه این پایگاه خبری شرکت رجا فروش بلیط قطار برای تبریزی‌‌ها به سبب طرح وزارت راه و شهرسازی مبنی بر نوسازی واگن‌ها در سیستم متوقف کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

شرکت رجا معتقد است برای نوسازی هر واگن یک میلیارد تومان هزینه لازم می‌باشد و این درحالیست که حدود ۴۰۰ واگن باید نوسازی شود اما اعتبار لازم برای انجام این کار را در اختیار ندارد.

,

گزارش‌ها حاکی از آن است شرکت رجا ۳۲۰ واگن را متوقف کرده است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی پیگیر این موضوع است و در گفت‌وگو با آناج می‌گوید در این باره یادداشتی به استاندار آذربایجان‌شرقی و بعضی نمایندگان تبریز و استان ارسال کرده تا قبل از به وجود آمدن مشکل برای مسافران و همشهریان تبریز موضوع را حل نمایند و مجید خدابخش قول پیگیری داده است.

,

در یادداشت نماینده سابق مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم آمده است: «شرکت رجا ٧٠ قطار خود را از سیستم فروش خارج کرد، لطفا با مذاکره با وزارت راه نوسازی تدریجی واگن‌ها را مد نظر قرار دهید تا با تزریق اعتبار لازم به ناوگان ریلی امکان نوسازی را فراهم نمایند. بدون این تمهیدات برای مردم تبریز و استان مشکل ایجاد خواهد شد که باید پیشگیری شود.  وزارت راه در این راستا حتی دستور رئیس‌جمهور را هم مبنی بر تعویق یکساله طرح ۳۵ ساله‌ها را عمل نکرده است.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه