اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان:

45000 نفر در ضیافت «افطاری ساده» بقاع متبرکه کاشان حضور یافتند

45000 نفر در ضیافت «افطاری ساده» بقاع متبرکه کاشان حضور یافتند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: در ماه مبارک رمضان و همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی با کمک خیرین و تامین اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال بیش از ۴۵ هزار نفر بر سر سفره افطاری ساده بقاع متبرکه کاشان روزه خود را افطار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مهدی حافظیان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان برای ایجاد فضای معنوی در جوار بقاع متبرکه کاشان در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی را براساس ابلاغ دستورالعمل سازمان متبوع خود با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی در جوار حرم مطهر 27 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان اجرا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: در همین راستا نیز ۳۱ مبلغ بومی و ۱۲ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه شهرستان با اداره اوقاف و امور خیریه کاشان همکاری کردند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم نیز در جوار حرم مطهر امامزاده سلطانعلی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال و امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) با حضور قاریان و حافظان برتر استانی و کشوری اجرا شد که با هماهنگی های به عمل آمده این محافل نورانی از شبکه های صدا و سیما نیز پخش شدند.

,

مهدی حافظیان در ادامه اضافه کرد: همچنین اداره اوقاف و امور خیریه کاشان موفق شد تا با کمک خیران در ماه مبارک رمضان سال جاری با هدف ترویج افطاری ساده و پذیرایی از روزه داران در جوار حرم مطهر امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند و امامزادگان قاسم و محمد(ع) جوشقان قالی هر شب از روزه داران با افطاری ساده پذیرایی کند که این سفره های افطاری ساده نیز چند شب در ماه مبارک رمضان در جوار حرم مطهر امامزاده سلطانعلی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال گسترده شد و روزه داران و عاشقان اهل بیت(ع) میهمان سفره کریمانه این امامزاده جلیل القدر بودند.

,

وی افزود: برای گستراندن این سفره های افطاری ها که عموما هزینه های آنان توسط خیران تامین شد حدود یک میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه