اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

استاندار آینده باید به دور از جناح های سیاسی مسیر پیشرفت را در پیش گیرد/خواب گروه های سیاسی برای سکانداری استانداری تعبیر نخواهد شد

استاندار آینده باید به دور از  جناح های سیاسی مسیر پیشرفت را در پیش گیرد/خواب گروه های سیاسی برای سکانداری استانداری تعبیر نخواهد شد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تا روزی که بنده به عنوان یک خدمتگزار در این استان مسئولیت دارم اجازه نخواهم داد که باندهای سیاسی در کرمان بخواهند میدان دار جریان های سیاسی در استان کرمان باشند و قطعا این خواب و قضیه تعبیر و عملیاتی نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار راه آرمان؛  در رابطه با اینکه ما به هیچ عنوان راضی به رفتن آقای رزم حسینی نبودیم ،  اظهار داشت: اگر اصرار وی بر بیماری همسرشان و مشکلات خانوادگی نبود رفتنش قابل قبول نبود و ما به وی اجازه رفتن نمی دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت: حال گاهی اوقات انسان در معذوریت خاص قرار می گیرد و ما نمی توانیم اصرار کنیم و همانطور که استان برای ما مهم است در وحله اول زندگی شخصی طرف را نیز مدنظر قرار می دهیم، لذا مجبور شدیم بپذیریم که وی برود.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص استمرار مسئولیت ، افزود: رویکرد ما این است شخصی سکان استاندار بودن را به عهده بگیرد که بدون وابستگی به جناح های سیاسی در استان مسیر پیشرفت را در پیش گیرد و این اقدام ضامن کارهایی است که تا به الآن پیش رفته و استمرار آن در آینده است و همچنین کارهای جدیدی که باید در سه ساله پایانی دولت شکل بگیرد.

,

پور ابراهیمی ادامه داد:  بنده به عنوان شخصی که در حوزه اقتصادی درگیر هستم اعتقادم بر این است که این اقدامات رزم حسینی اقدامات بسیار خوبی بوده  که اگر توسط خود وی ادامه پیدا می کرد به مدل های منطقه ای و ملی هم تبدیل می شد، لذا از این منظر و از این نگاه حتما دنبال شخصی هستیم که بتوان این منظر را دنبال کند

,

وی  با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی خواب های خاصی برای کرمان دیده اند و به دنبال باندهای سیاسی خودشان هستند و این را پی گیری می کنند، اذعان داشت: آنان علاقه ای ندارند که استان کرمان با این رویکرد پیشرفت داشته باشد و دنبال گروه های سیاسی خودشان هستند البته ما به آنان تذکر داده ایم که بگذارید استان کرمان توسط اشخاصی که معتدل ، منطقی ، کارشناس و البته با رعایت ضوابط و قوانینی که مطابق با انقلاب و دین است  اداره شود و از دنبال کردن مسائل سیاسی اجتناب کنید .

,

پور ابراهیمی با بیان اینکه  به جای پیشرفت استان باشیم به دنبال باندهای سیاسی باشیم صددرصد مخالف هستم ، خاطرنشان کرد: تا روزی که بنده به عنوان یک خدمتگزار در این استان مسئولیت دارم اجازه نخواهم داد که باندهای سیاسی در کرمان بخواهند میدان دار جریان های سیاسی در استان کرمان باشند و قطعا این خواب و قضیه تعبیر و عملیاتی نخواهد شد.

,

وی گفت: در این رابطه گزینه هایی صحبت و مطرح شده و پی گیری هایی هم در این زمینه انجام شده است البته تا به امروز جلسه خاصی از طرف وزارت کشور با مجمع نمایندگان به خاطر تعطیلات برای بررسی موضوع برگزار نشده است .

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: تا پایان هفته قرار است جلسه ای با وزارت کشور داشته باشیم که درآن جلسه در این رابطه صحبت خواهیم کرد

,

پور ابراهیمی تصریح کرد: مجمع نمایندگان هم به این نتیجه رسیده اند  اشخاصی  که بدنبال گروه های  سیاسی و جناحی هستند به درد پیشرفت استان نخواهند خورد .

,

وی ادامه داد: در سالهای قبل تجربه شده است که این اشخاص جز به گروه خودشان به دیگران اهمیت نخواهند داد و هر کس هم که مخالفشان است حذف می شوند و این به هیچ وجه  به صلاح استان نیست و به این ترتیب با صراحت کامل اعلام می کنم اجازه نخواهیم داد که باندبازی سیاسی در استان رخ دهد و حتما جلوی این قضیه را خواهیم گرفت.

,

پور ابراهیمی با تاکید بر اینکه امروز مردم به دنبال حل مشکل معیشتی و اشتغال جوانانشان هستند ، اذعان داشت:  آنان به دنبال فضای سیاسی بازی، حاشیه سازی نبوده و نیستند و در عمل این را نشان داده اند .

,

وی ابراز داشت:  برخی نمی خواهند که استان کرمان رشد پیدا کند به حمدالله استان کرمان دارد در مسیر خودش پیش می رود و مردم هم با این فضا کاملا همراه هستند.

,

پور ابراهیمی عنوان کرد: استنباط ما این است کسی باید مسئولیت اجرایی استان را به عهده بگیرد که اولین اولویتش  توسعه استان با حفظ مبانی دینی ، ارزشی و انقلابی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری باشد.

,

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان  تمام ظرفیت خود را برای کمک و حمایت از چنین شخصی  آماده کرده  است، خاطرنشان کرد: به زودی در این رابطه با وزرات کشور نشستی خواهیم داشت و شخص مورد نظر نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه