اخبار داغ

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

نوبخت قول داد؛ راه اندازی سامانه ثبت حقوق مسئولان تا پایان سال

نوبخت قول داد؛ راه اندازی سامانه ثبت حقوق مسئولان تا پایان سال
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حال تدوین سامانه ثبت حقوق و مزایای مسئولان است و مهلت اخر دولت برای اجرای این سامانه سال جاری است ؛ بر اساس قول های داده شده از سوی نوبخت این سامانه تا پایان سال جاری اجرایی می شود.
[

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عدم اجرای سامانه ثبت حقوق و مزایای مسئولان اظهارداشت: حقوق و مزایای تمام پرسنل دولتی باید در سامانه ای در دید عوم قرار گرفته شود تا مواردی از قبیل فیش های نجومی در تاریخ کشور مجددا تکرار نشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: سامانه ثبت حقوق و مزایای مسئولان باید بر اساس مصوبه مجلس و طبق برنامه ششم توسعه سال گذشته از سوی دولت اجرا می شد ،در محتوی برنامه نیز اختلاف نظر های جزئی با دولت در این باره داشتیم ولی براساس اخرین اخباری که در دست ما است دولت سعی بر رفع نظرات نمایندگان مجلس داشته است.

,

 

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حال تدوین سامانه ثبت حقوق و مزایای مسئولان است و مهلت اخر دولت برای اجرای این سامانه سال جاری است ؛ بر اساس قول های داده شده از سوی نوبخت این سامانه تا پایان سال جاری اجرایی می شود.

,

 

,

یوسفیان‌ملا افزود: در جلسه ای که با سنخگوی دولت در این باره داشته ایم آقای نوبخت از این موضوع استقبال کردند و امروز نیز در حال بررسی و اقدام برای اجرای این سامانه در کشور هستند تا در سال جاری این سامانه عملی و اجرایی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه