اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با دانا:

از لباسی که بر تن دارم تا خودرویی که سوار می شوم همه تولید داخلی هستند/ لیموی ترش هرمزگان به دلیل واردات لیموی خارجی روی دست مردم مانده است!

از لباسی که بر تن دارم تا خودرویی که سوار می شوم همه تولید داخلی هستند/ لیموی ترش هرمزگان به دلیل واردات لیموی خارجی روی دست مردم مانده است!
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همیشه سعی کرده ام که از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنم از لباسی که بر تن دارم پارچه آن ساخت داخل است تا ماشینی که سوار می شوم همه وطنی هستند.
[

سید مصطفی ذوالقدر نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: موضوع بسیار مهمی که در زمینه حمایت از کالای ایرانی مطرح می شود مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سوال که در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول ایرانی را خریداری کردید،گفت: در سال جدید هنوز کالای جدیدی خریداری نکرده ام اما از قبل نیز همیشه سعی کرده ام که از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنم از لباسی که بر تن دارم پارچه آن ساخت داخل است تا ماشینی که سوار می شوم همه وطنی هستند.

,

وی افزود: متاسفانه بیشترین ضربه ای که به اقتصاد و تولیدکنندگان داخلی زده می شود کالای قاچاق است بخصوص در حوزه کشاورزی که اگر با همین روال ادامه پیدا کند کشاورزی ایرانی به کلی نابود و از بین می رود.

,

ذوالقدر ادامه داد: شهرستان میناب در استان هرمزگان دارای بهترین و مرغوبترین محصولات کشاورزی، به ویژه لیمو ترش است، اما متاسفانه به علت واردات لیمو های خارجی از کشور اوگاندا لیموی رودان روی دست مردم مانده است به همین دلیل ضروری است که با فعالتر شدن دستگا های نظارتی جلوی کالای قاچاق به کشور گرفته شود.

,

نماینده مردم در مجلس گفت: راه برون رفت ازمشکلات اقتصادی توجه به بخش کشاورزی است اگر بخش کشاورزی و تولیدات آن مورد حمایت قرار بگیرد رونق به همه بخش های اقتصادی برمیگردد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه