اخبار داغ

آیا شورای مشورتی اصلاح‌طلبان منحل شده است؟

آیا شورای مشورتی اصلاح‌طلبان منحل شده است؟
برخی خبرها حاکی از این است که شورای مشورتی اصلاح طلبان منحل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز (یکشنبه 27 خرداد) برخی رسانه‌ها خبر از انحلال شورای مشورتی اصلاح طلبان دادند. این خبر در حال منتشر شد که به گفته یک عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، از سال 94 که شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فعالیت خود را با هدف پیروزی در انتخابات مجلس آغاز کرده است، شورای مشورتی دیگر فعالیت نداشته که بخواهد آن را متوقف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 از آنجا که فعالیت‌ شورای مشورتی که شامل مجموعه‌ای از اشخاص حقیقی اصلاح‌طلب است، در بسیاری از زمینه‌ها با فعالیت‌های شورای هماهنگی که شامل احزاب اصلاح‌طلب است، دچار تداخل شده بود. در سال 92 این پیشنهاد مطرح شد که با ادغام این شورا با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان ایجاد شود. 

,

البته برخی شخصیت‌های سیاسی و احزاب اصلاح‌طلب، پس از انتخابات سال گذشته انتقادات تندی به ساز وکار حاکم بر شورای سیاست‌گذاری کردند و معتقدند تنها راه برون رفت از اعمال نظر سلیقه‌های شخصی در جریان اصلاح‌طلبی، ایجاد پارلمان اصلاحات است. به گفته این دسته از اصلاح‌طلبان، اشخاص حقیقی که هم اکنون عضو شورای عالی سیاست‌گذاری هستند، نظرات شخصی خود را به کل جریان اصلاحات تحمیل می‌کنند.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه