اخبار داغ

شهردار شاهدشهر:

یکی از مشکلات اصلی شاهدشهر وجود ۱۷ هکتار بافت فرسوده بدون سند است

یکی از مشکلات اصلی شاهدشهر وجود ۱۷ هکتار بافت فرسوده بدون سند است
شهردار شاهدشهر گفت: شهرداری شاهدشهر مجموعا ۱۶ میلیارد تومان بودجه در اختیار دارد که از این رقم ۹ میلیارد تومان آن به امور عمرانی اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ،  احمد زارع شهردار شاهدشهر شهریار در مصاحبه با خبرنگار راه مبین، ضمن اشاره به مشکلات مالی شهرداری شاهدشهر گفت: شهرداری شاهدشهر مجموعا ۱۶ میلیارد تومان بودجه در اختیار دارد که از این رقم ۹ میلیارد تومان آن به امور عمرانی اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

شهردار شاهدشهر ادامه داد: شهرداری شاهدشهر به منظور رفاه حال شهروندان عزیز فعالیت های عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله این فعالیت ها می توان به جمع آوری ترانس های برق، ساخت استخر و احداث رمپ و لوپ جاده کاظم آباد اشاره کرد.

,

زارع بیان کرد: شاهدشهر یکی از شهرهای افتخار آفرین شهرستان شهریار در تمامی زمینه ها می باشد، شاهدشهر با جمعیتی ۲۴ هزارنفری و ۱۴۸۷ هکتار وسعت، ۶۴ شهید ، ۲۵۰ جانباز و ۲ جانباز مدافع حرم دارد.

,

وی گفت: شاهدشهر در رشته های ورزشی نیز همواره افتخار آمیز بوده به طوری که این شهر ۸ مقام کشوری در رشته بوکس، ۲ مقام کشوری در رشته کشتی، رتبه سوم کشوری در رشته والیبال بانوان داشته است اما شاهدشهر پتانسیل واستعداد بالایی در تمامی رشته های ورزشی دارد و شکوفایی آن نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولان را می طلبد.

,

احمد زارع افزود: یکی از مشکلات اصلی شاهدشهر، وجود ۱۷ هکتار بافت فرسوده بدون سند مالکیت در این شهر است که متاسفانه تاکنون تدابیر لازم برای حل این مشکل اندیشیده نشده است.

,

شهردار شاهدشهر بیان کرد: برخی از مشکلات شاهدشهر با تخصیص اعتبار حل شدنی است برای مثال بخش عمده ای از مشکلات فاضلاب و آب های شهرک مصطفی خمینی که به زمین های کشاورزی وارد می شود، با تخصیص اعتبارات لازم برطرف می شود.

,

وی گفت: کمربندی شاهدشهر با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید البته مسائل و مشکلات دیگر محدوده شاهدشهر نیازمند توجه رسیدگی و همکاری همه جانبه مسئولان شهرستان شهریار است.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه