اخبار داغ

قاتلان پسربچه بندر امامی دستگیر شدند

قاتلان پسربچه بندر امامی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتلین پسربجه بندرامامی که جسد سوخته‌اش در شهرستان خرمشهر کشف شد، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: از زمان کشف جسد سوخته پسر بچه دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین به فرماندهان انتظامی شهرستان های خرمشهر و بندر ماهشهر ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر با بکارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم با همکاری پلیس آگاهی بندر ماهشهر پس از تلاش‌های مستمر موفق به شناسایی قاتلان در بندرامام شهرستان بندر ماهشهر شدند.

,

فرمانده انتظامی استان خورستان بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی قاتلان که هر دو نفر مونث هستند در بندرامام دستگیر شدند.

,

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کردند و پرده از راز جنایت و از پیچیدگی جرم بر اساس اعترافات قاتلین برداشته شد، گفت: دختر همسایه مقتول با یکدستگاه خودروی ۴۰۵ در حال خروج از پارکینگ با مقتول که پسربچه ۷ ساله‌ای بود تصادف می‌کند و پس از تصادف همراه با مونثه‌ای دیگر مقتول را در صندوق عقب خودرو گذاشته و به سمت شهرستان خرمشهر انتقال می‌دهند و سپس برای گمراهی پلیس با کمال تاسف اقدام بهآتش زدن جسد با بنزین می‌کنند، لذا با اعترافات متهمین هر دو مونثه همراه با پرونده متشکله جهت رسیدگی تحویل مرجع قضائی شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه